Water in de auto
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Water in de auto
Gister had ik heerlijk gevoetbalt, ik kom terug bij mn axje en zie een dikke plas op de vloer aan de passagierskant. Ramen, plafond en deuren waren droog. Iemand enig idee?
Citroën AX GT '90 & Citroën Saxo 1.4 SX Tropical 5-deurs
-
- AX super weirdo
ah! daar kwam dus het water vandaan, ik had percies hetzelfde vorige week, grootste deel met handdoek en keukenpapier weggehaald, maar nu beslaan mn ruiten steeds omdat het toch vochtig is in de auto nog..
(ik had mn vriendin al de schuld gegeven van het niet goed in t slot/rubbers drukken van de deur..)
(ik had mn vriendin al de schuld gegeven van het niet goed in t slot/rubbers drukken van de deur..)
-
- AX super weirdo
wat weet jij nou van mijn rijstijl? nee, t was echt regenwater.. mja, morgen samen klussen (yay, vriendin die dat tof vind) en dan kunnen we gelijk ff schoonmaken, zodat ie niet weer volloopt
@ Mastenhose hier onder:
euh ja, water weggehaald met handdoek, stond idd water in het tapijt, maar 10x minder dan de foto van de andere volgelopen ax in dit topic..
@ Mastenhose hier onder:
euh ja, water weggehaald met handdoek, stond idd water in het tapijt, maar 10x minder dan de foto van de andere volgelopen ax in dit topic..
Last edited by AlexanderB on FriJan14, 2011 10:29:54 AM, edited 1 time in total.
-
- profiel verwijderd
Parafaan losgehaald vandaag, maar daar is geen verstopping. Probleem is nog steeds niet verklaard
Vreemd genoeg geen enkele keer daarna nog last gehad van water in de cabine, laat staan condens op de ramen. (het is de laatste tijd toch niet bepaald droog geweest? )
Ik vind het gezegend
Vreemd genoeg geen enkele keer daarna nog last gehad van water in de cabine, laat staan condens op de ramen. (het is de laatste tijd toch niet bepaald droog geweest? )
Ik vind het gezegend
-
- AX super weirdo
-
- Archivaris
Het dakraam is wel waterdicht naar mijn weten zit er namelijk geen een in of Jorrit moet er in de afgelopen paar dagen even een dakje ingezaagd hebben...AlexanderB wrote:heb je toevallig daarvoor je dakraam gebruikt? ik vind nu dat het de schuld was van het dakraam (die de dag dr voor open geweest is).. ff aandrukken van boven en hij is weer waterdicht..
nee, ben blij dat ik net een dopsleutelsetje heb, de kettingzaag moet nog even wachten;)MBa@NL wrote:Het dakraam is wel waterdicht naar mijn weten zit er namelijk geen een in of Jorrit moet er in de afgelopen paar dagen even een dakje ingezaagd hebben...AlexanderB wrote:heb je toevallig daarvoor je dakraam gebruikt? ik vind nu dat het de schuld was van het dakraam (die de dag dr voor open geweest is).. ff aandrukken van boven en hij is weer waterdicht..
-
- AX super weirdo
Is je voorruit toevallig een keer vervangen? Bij mij is hij namelijk een keer vervangen en na de afgelopen vorstperiode begon het ook opeens erg te lekken. Bleek dat linksboven in de hoek een beetje te weinig kit was gebruikt dat misschien net dicht zat maar nu opeens erg begon te lekken. Het water liep langs de a-stijl naar onder zodat je niet zag dat het helemaal van boven kwam.
Ax 1.1 TGE 1993 340.000 km
-
- AX Master Spammer
Dat was ook mijn suggestie geweest ja, als het niet via de paravan/kachel naarbinnen komt dan blijft alleen of de voorruit over, of een eventueel dakraam, maar dat moet je makkelijk zien, een zeiknatte hemelNico wrote:Is je voorruit toevallig een keer vervangen? Bij mij is hij namelijk een keer vervangen en na de afgelopen vorstperiode begon het ook opeens erg te lekken. Bleek dat linksboven in de hoek een beetje te weinig kit was gebruikt dat misschien net dicht zat maar nu opeens erg begon te lekken. Het water liep langs de a-stijl naar onder zodat je niet zag dat het helemaal van boven kwam.
Is ooit wel een keer vervangen, zal de randen eens nalopen. Maar zoals ik zei; het is tot op heden weer kurkdroog binnenNico wrote:Is je voorruit toevallig een keer vervangen? Bij mij is hij namelijk een keer vervangen en na de afgelopen vorstperiode begon het ook opeens erg te lekken. Bleek dat linksboven in de hoek een beetje te weinig kit was gebruikt dat misschien net dicht zat maar nu opeens erg begon te lekken. Het water liep langs de a-stijl naar onder zodat je niet zag dat het helemaal van boven kwam.
Zat er zelf aan te denken dat ik misschien te hard door plassen ben gereden en zo ergens naar binnen is gekomen?
-
- profiel verwijderd