euh, ja, 4 gaats = GTI of saxo of peugeot. (en daar zijn wel meer velgen voor, dus op zich niet negatief, ik wil zelf evt ook naar 4gaats)
gelukkig is de draagarm aan de kant van de auto makkelijk(er?) los te maken dan de fusee van de draagarm, dus niet heel erg om die evt mee te moeten nemen neem trouwens ook de anti-swaybar mee (zit dr toch ook een voor?) kortom, gewoon hele voorophanging dus, lol.
Ander motorblok..?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Haha ja voor 4 gaats is er inderdaad veel meer keuze dan voor 3gaats Dus ook die verandering zou ik zeker niet erg vinden..
Maar als ik het zo lees, ga ik op deze manier bijna alles zitten vervangen.. Op zich niet erg, maar ik ga is even onderzoek doen wat t allemaal gaat kosten ;p Ik heb zo'n gevoel dat het nog schrikbarend veel gaat kosten, of zal het meevallen als ik alles bij de sloop kan regelen?
Maar als ik het zo lees, ga ik op deze manier bijna alles zitten vervangen.. Op zich niet erg, maar ik ga is even onderzoek doen wat t allemaal gaat kosten ;p Ik heb zo'n gevoel dat het nog schrikbarend veel gaat kosten, of zal het meevallen als ik alles bij de sloop kan regelen?
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
als je *goed* kan onderhandelen moet je het geheel voor niet al te veel geld wel bij de sloop kunnen krijgen, (200-300? + zelf dr af schroeven)
maar dan moet je geluk hebben, meestal zijn die luitjes dr als de kippen bij om (te)veel geld te vragen als ze interesse ruiken.
maar anders heeft t denk ik weinig zin, al die dingen los kosten waarschijnlijk meer dan een willekeurige 1.4 die op MP voorbij komt.
maar dan moet je geluk hebben, meestal zijn die luitjes dr als de kippen bij om (te)veel geld te vragen als ze interesse ruiken.
maar anders heeft t denk ik weinig zin, al die dingen los kosten waarschijnlijk meer dan een willekeurige 1.4 die op MP voorbij komt.
Nou 200 ,300 of 400 zijn hele schappelijke prijsjes, daar zou ik het zo voor doen. Maar als het meer wordt kan ik inderdaad net zo goed een random AXje kopen op mp.
Eraf schroeven lukt me natuurlijk zelf wel. Maarja eerst maar eens zien wat ze willen hebben, want ik moet natuurlijk behoorlijk veel onderdelen hebben
Eraf schroeven lukt me natuurlijk zelf wel. Maarja eerst maar eens zien wat ze willen hebben, want ik moet natuurlijk behoorlijk veel onderdelen hebben
Hier ben ik weer, ik heb nog even een vraagje
Van mijn linkerachterrem heeft de remcilinder het begeven enn deze wil ik dus gaan vervangen samen met de andere kant inclusief schoenen en trommel etc. Nou is de vraag of deze set hier op mijn axje past? Want ik had begrepen dat er verschillende maten zijn onder de remcilinders?
http://cgi.ebay.nl/Citroën-AX-BREMSTROM ... 588784b9c8
Even voor de duidelijkheid: Het gaat bij mij om de 1.0 AX Escapade E2 uit 1993.
Van mijn linkerachterrem heeft de remcilinder het begeven enn deze wil ik dus gaan vervangen samen met de andere kant inclusief schoenen en trommel etc. Nou is de vraag of deze set hier op mijn axje past? Want ik had begrepen dat er verschillende maten zijn onder de remcilinders?
http://cgi.ebay.nl/Citroën-AX-BREMSTROM ... 588784b9c8
Even voor de duidelijkheid: Het gaat bij mij om de 1.0 AX Escapade E2 uit 1993.
Wauw, zo'n nieuwe remtrommel blinkt wel helemaal de pan uit!
Verschil in de remcilinders is een ingebouwde bekrachtiger of een centrale bekrachtiger.
Is af te lezen aan de achterkant van de remcilinder; of de ontluchtingsnippel en de aansluiting voor de remslang zitten (zoals in deze advertentie) recht boven elkaar. Dat is ene variant.
Of de nippel en de aansluiting zitten diagonaal tov elkaar, dat is de andere variant.
Dus even kijken hoe het bij je huidige AX zit.
Verschil in de remcilinders is een ingebouwde bekrachtiger of een centrale bekrachtiger.
Is af te lezen aan de achterkant van de remcilinder; of de ontluchtingsnippel en de aansluiting voor de remslang zitten (zoals in deze advertentie) recht boven elkaar. Dat is ene variant.
Of de nippel en de aansluiting zitten diagonaal tov elkaar, dat is de andere variant.
Dus even kijken hoe het bij je huidige AX zit.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Hahaha ach, vervangen kan nooit kwaad natuurlijk
Ik kan zo 1 2 3 niet even kijken welke er precies onder zit, wel weet ik dat ik de duurdere variant moet hebben.. dat zal zeker die met de ingebouwde bekrachtiger zijn? en heeft die dan toevallig ook een grotere aansluiting op de remleiding?
en die remcilinder van de link is die met de ingebouwde of centrale?
Danku!
Ik kan zo 1 2 3 niet even kijken welke er precies onder zit, wel weet ik dat ik de duurdere variant moet hebben.. dat zal zeker die met de ingebouwde bekrachtiger zijn? en heeft die dan toevallig ook een grotere aansluiting op de remleiding?
en die remcilinder van de link is die met de ingebouwde of centrale?
Danku!
Hahaha ach, vervangen kan nooit kwaad natuurlijk
Ik kan zo 1 2 3 niet even kijken welke er precies onder zit, wel weet ik dat ik de duurdere variant moet hebben.. dat zal zeker die met de ingebouwde bekrachtiger zijn? en heeft die dan toevallig ook een grotere aansluiting op de remleiding?
en die remcilinder van de link is die met de ingebouwde of centrale?
Danku!
Ik kan zo 1 2 3 niet even kijken welke er precies onder zit, wel weet ik dat ik de duurdere variant moet hebben.. dat zal zeker die met de ingebouwde bekrachtiger zijn? en heeft die dan toevallig ook een grotere aansluiting op de remleiding?
en die remcilinder van de link is die met de ingebouwde of centrale?
Danku!