ja, n beetje voorzichtig met de post-knop, anders heb je 2 topics
nee, nu echt:
als het een phase 1 auto is (vierkantig dash) zul je een phase 1 motor moeten hebben, of een phase 2 interieur dr in zetten (wat sowiso populair is) bij de ph2 motor. (ph2 motor met ph1 interieur geeft n hoop gezeik)
verder moet je met je motor mee, de ecu, kabelboom, en alles mee vervangen, verder als je naar 1.4 gaat (das echt een enorme upgrade van 1.0) dan krijg je daar, in geval van phase 1, ook andere voorophanging en remmen bij, waardoor je ook weer andere velgen nodig hebt, en ga zo maar door.
kortom, tegen de tijd dat je klaar bent heb je de halve auto overgezet, dus tenzei je n schade-ax tegenkomt waar je de bewegende delen (en evt interieur-upgrade) uit kan halen, en je huidige 1.0 ax qua roest in een hele goede staat is, is t misschien niet echt de moeite. maar dat mag je helemaal zelf weten.
zolang je maar:
- de juiste voorpoten, aandrijfassen en remmen dr bij hebt,
- de kabelboom en ecu dr bij hebt
- je het juiste tellerhuis (/interieur) hebt.
- je genoeg tijd en moeite dr in wil steken
kan het allemaal prima
en eigenlijk moet je ook nog 50 euro uitgeven aan de rdw om je auto te laten keuren als je klaar bent, omdat je dikke vermogensupgrade, andere cilinderinhoud en andere motorcode hebt.