Retourleiding GT motor

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
DeWinter
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 26
Joined: FriNov12, 2010 8:15:37 PM
Location: westerlo (belgie)

Retourleiding GT motor

Post by DeWinter »

hoi,
ik heb een GT motortje in me 1.o gelegd, nu...
die had maar 1 benzineleiding(de aanvoer dus) :lol:
Heb ik hezien dat op het GT blokje ook een retour zit, heb die nu momenteel ertussenuit gelaten...
Isd dit een probleem ofkan ik best een retour voorzien naar mijn tank toe?
Weet eigenlijk niet wat hij doet nu, heb enkel laten draaien maar nog niet me gereden mits ik bang ben om de carbu naar de haaien te draaien...
IK rook, ik keek, en zag hem uitbranden...

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Post by AlexanderB »

met retour zou beter moeten werken.. eigenlijk had je ff de tank ook van de donor-GT af moeten halen, of de pomp (met de aansluitingen/retouraansluiting) dr uit halen en omwisselen.. :)

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

zonder retour kan het in principe prima werken, alleen je vlotternaald ziet echt enorm af om je carb van benzinetoestroom af te sluiten bij een volle carb. want de druk kan nergens weg. dus vooral niet echt gezond voor je standaard vlotternaald
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Netheo wrote:zonder retour kan het in principe prima werken, alleen je vlotternaald ziet echt enorm af om je carb van benzinetoestroom af te sluiten bij een volle carb. want de druk kan nergens weg. dus vooral niet echt gezond voor je standaard vlotternaald
en als resultaat zal dus je carburateur overstromen.. zeker als de pomp op volle druk werkt!
Image

Post Reply