loopt koud heel slecht --> gasklephuis?

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

Een ax met injectie heeft geen choke maar regelt de gasklepstand adhv de temperatuursensor. En als ie koud staat spuit hij ook een beetje meer in.

Je probleem lijkt redelijk op mijn probleem. Ik heb vanavond mijn gasklephuis + tempsensor ook compleet vervangen en het is beter maar nog niet volledig opgelost. (ik heb soms knallen als ik opschakel :P)

AXcellent
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by AXcellent »

vlammen :twisted: Gaaf haha,

Ja ik heb toen een nieuwe tempsensor gekocht, maar dat was voor een 106 ofzo.... Hij had in ieder geval een kleiner "staafje" wat in mijn blok ging. Er zijn toch heel veel verschillende tempsensoren?

Misschien moet ik er een andere inzetten, zal dat werken?
Image

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

AXcellent wrote:vlammen :twisted: Gaaf haha,

Ja ik heb toen een nieuwe tempsensor gekocht, maar dat was voor een 106 ofzo.... Hij had in ieder geval een kleiner "staafje" wat in mijn blok ging. Er zijn toch heel veel verschillende tempsensoren?

Misschien moet ik er een andere inzetten, zal dat werken?
Er zijn inderdaad verschillende soorten temperatuursensoren voor de ax! Ik had er ooit ook een verkeerde inzitten en toen liep ie koud ook niet zo goed. Alsook wat minder starten etc. Met de goeie sensor liep ie een stuk beter!
(ik geloof dat ze voor DIS/verdelerkap anders zijn)

Image

Moest je in de buurt wonen mocht je anders wel ff proberen met een sensor, maar ik woon bijna tegen Frankrijk :P

Post Reply