airride onder de ax

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Netheo wrote:
Mastenhose wrote:Dan zou ik die airride set kopen en lekker op 4-gaats overgaan! (Y)
belgische keuringswetten zullen je misschien verbazen maar een remmenupgrade is niet toegestaan, logisch toch, en het blijft een daily dus toch maar niet. beter met de setjes assen en poten die ik al heb iets knutselen :D
Dan zou ik nog die set kopen om het over te bouwen.
Image Image Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Bossie wrote:
Netheo wrote:
Mastenhose wrote:Dan zou ik die airride set kopen en lekker op 4-gaats overgaan! (Y)
belgische keuringswetten zullen je misschien verbazen maar een remmenupgrade is niet toegestaan, logisch toch, en het blijft een daily dus toch maar niet. beter met de setjes assen en poten die ik al heb iets knutselen :D
Dan zou ik nog die set kopen om het over te bouwen.
Precies mijn gedachte, Jan! Airride is gewoon cool!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

2Black wrote:Maar je kunt in België je auto toch voortaan voor de 'speciale voertuigen'-keuring opgeven?
En dan gaan ze elk E-keurmerkje af, elk serienummertje van elke schroef op de auto? Dacht dat onze zuiderburen iets dergelijks deden, o.a. voor race- en rallywagens omdat ook die op de openbare weg komen soms.

Nee... teveel gedoe lijkt me.
Nah, dat lukt niet. Enkel divisie 1 rallyvoertuigen mogen nog op de openbare weg. Maar dan mag niets van de remmen of motor veranderd worden. Wel een rolkooi en kuipstoelen etc.

En netheo, 4-gaats + geventileerde remmerij op een GT lukt hoor. Hier raak ik zo ook gekeurd ;)
De airride zou je sowieso elk jaar moeten uitbouwen :(

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

citrofenwick wrote:
2Black wrote:Maar je kunt in België je auto toch voortaan voor de 'speciale voertuigen'-keuring opgeven?
En dan gaan ze elk E-keurmerkje af, elk serienummertje van elke schroef op de auto? Dacht dat onze zuiderburen iets dergelijks deden, o.a. voor race- en rallywagens omdat ook die op de openbare weg komen soms.

Nee... teveel gedoe lijkt me.
Nah, dat lukt niet. Enkel divisie 1 rallyvoertuigen mogen nog op de openbare weg. Maar dan mag niets van de remmen of motor veranderd worden. Wel een rolkooi en kuipstoelen etc.

En netheo, 4-gaats + geventileerde remmerij op een GT lukt hoor. Hier raak ik zo ook gekeurd ;)
De airride zou je sowieso elk jaar moeten uitbouwen :(
ja idd het lukt, maar wil deze GT toch nog beetje standaard houden. Air ride moet nooit volledig uitgebouwd worden hé, werkt met koppelingen, dus moet enkel de poten/ achteras veranderen. en dat doe ik nu ook al omdat ik zo laag niet door de controle geraak :D compressor en aanverwanten mogen in de koffer blijven liggen, kan niemand iets op tegen hebben hé :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

ja das waar :P

En ergens is 3-gaats op een GTcarb wel vet ook :P

Post Reply