Dan zou ik nog die set kopen om het over te bouwen.Netheo wrote:belgische keuringswetten zullen je misschien verbazen maar een remmenupgrade is niet toegestaan, logisch toch, en het blijft een daily dus toch maar niet. beter met de setjes assen en poten die ik al heb iets knutselenMastenhose wrote:Dan zou ik die airride set kopen en lekker op 4-gaats overgaan!
airride onder de ax
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Precies mijn gedachte, Jan! Airride is gewoon cool!Bossie wrote:Dan zou ik nog die set kopen om het over te bouwen.Netheo wrote:belgische keuringswetten zullen je misschien verbazen maar een remmenupgrade is niet toegestaan, logisch toch, en het blijft een daily dus toch maar niet. beter met de setjes assen en poten die ik al heb iets knutselenMastenhose wrote:Dan zou ik die airride set kopen en lekker op 4-gaats overgaan!
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Nah, dat lukt niet. Enkel divisie 1 rallyvoertuigen mogen nog op de openbare weg. Maar dan mag niets van de remmen of motor veranderd worden. Wel een rolkooi en kuipstoelen etc.2Black wrote:Maar je kunt in België je auto toch voortaan voor de 'speciale voertuigen'-keuring opgeven?
En dan gaan ze elk E-keurmerkje af, elk serienummertje van elke schroef op de auto? Dacht dat onze zuiderburen iets dergelijks deden, o.a. voor race- en rallywagens omdat ook die op de openbare weg komen soms.
Nee... teveel gedoe lijkt me.
En netheo, 4-gaats + geventileerde remmerij op een GT lukt hoor. Hier raak ik zo ook gekeurd
De airride zou je sowieso elk jaar moeten uitbouwen
ja idd het lukt, maar wil deze GT toch nog beetje standaard houden. Air ride moet nooit volledig uitgebouwd worden hé, werkt met koppelingen, dus moet enkel de poten/ achteras veranderen. en dat doe ik nu ook al omdat ik zo laag niet door de controle geraak compressor en aanverwanten mogen in de koffer blijven liggen, kan niemand iets op tegen hebben hécitrofenwick wrote:Nah, dat lukt niet. Enkel divisie 1 rallyvoertuigen mogen nog op de openbare weg. Maar dan mag niets van de remmen of motor veranderd worden. Wel een rolkooi en kuipstoelen etc.2Black wrote:Maar je kunt in België je auto toch voortaan voor de 'speciale voertuigen'-keuring opgeven?
En dan gaan ze elk E-keurmerkje af, elk serienummertje van elke schroef op de auto? Dacht dat onze zuiderburen iets dergelijks deden, o.a. voor race- en rallywagens omdat ook die op de openbare weg komen soms.
Nee... teveel gedoe lijkt me.
En netheo, 4-gaats + geventileerde remmerij op een GT lukt hoor. Hier raak ik zo ook gekeurd
De airride zou je sowieso elk jaar moeten uitbouwen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact: