Mijn kleppendeksel ontluchting fungeerd als fohn. Ik zot er een beetje doorheen. Nieuw opgebouwd blok. dus nieuwe lagers en zuigerveren. cilinders laten honen. oude kop er terug op. starten op choke (hij draait alleen met choke) en een continu blazende carterontluchting.
Ik kan er geen wijs meer uit. Heeft iemand een idee. Carter ontluchting is niet verstopt want er zit nog geen slang aan. had ie zelfs met het oude kapotte blok niet zo erg.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Hmm, hoort dat niet? Ik had tot afgelopen avond nooit zonder slang gestart maar dat kwam zo uit. Volgens mij staat ie nu ook te blazen als een gek. Schrok er eerst eigenlijk van omdat ik even gas wilde geven .
Misschien ook leuk voor mij dus, maar wat zou hij normaal moeten doen?
volgens mij is dat gewoon een beetje tu motor eigen, mijn 1.6 doet dat ook.. ook net na de koprevisie en met een onderblok met net een ton aan ervaring
Doet t 1.6je van m'n 306 ook,
is dit niet gewoon puur door het feit dat je zuigers bewegen, en dus de ruimte kleiner maken in t carter en daardoor dus aan de bovenkant lucht eruit blaast?
M'n 306 zit net n ander blokje in met minder dan n ton, gereviseerd, ik vroeg ook aan de garage-meneer of dat blazen normaal is, hij vond van wel.
dat kan ware het niet dat bij mij de ontluchting van het krukgedeelte ontlucht wordt via de elektrische oliepeilmeter. wellicht zie ik spoken. straks op zoek naar vacuumlekken
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.