Hallo,
Ten eerste, als dit topic in het verkeerde subforum staat excuses.
Ik heb nu een jaartje de AX,en alle nodige dingen zijn eraan vervangen,nu komt het kleinere werk,
Mijn Brandstofmeter doet nogal vreemd,(ene moment is de tank nog 1/4 gevuld,andere moment leeg,en zo maar heen en weer .
IK heb gelezen dat een 1.1 ax (tge) zo'n 1:15 rijd,de dagteller staat nu op 450 km(vanaf het tanken) ben benieuwd hoever ik nog kom op deze tank .
Maar het zal fijn zijn als het metertje gewoon doet wat ie moet doen.
Dus ik denk dat de vlotter niet helemaal lekker meer is,wat kan ik eraan doen?
Tankvlotter probleem
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Ik denk dat dit het moment is om gefeliciteerd te worden met je AX; het is een echte.
De mijne begint al met dit soort perikelen vlak na de 1/2.
Je kan es kijken, als je het geld er voor over hebt, wat er gebeurd als je dit aanschaft.
De mijne begint al met dit soort perikelen vlak na de 1/2.
Je kan es kijken, als je het geld er voor over hebt, wat er gebeurd als je dit aanschaft.
Bedankt voor je reactie!
mmmh, ik dacht dat er wel iets mogelijk zou zijn zonder iets aan te schaffen , vind het niet superstorend voor de rest.
Ik ga wel met een 5 liter jerrycan rondrijden voor het geval dat .
Om even brutaal een 2e vraag te stellen: iemand tips om een jerrycan vast te zetten in de kofferbak?IK heb al met veel pijn en moeite een netje tegen/(onder) de achterbank voor wat nodige spulletjes.
Daar pas tgeen jerrycan meer bij,voor de rest ben ik qua creatieve ideëen m.b.t de achterbak op :P
mmmh, ik dacht dat er wel iets mogelijk zou zijn zonder iets aan te schaffen , vind het niet superstorend voor de rest.
Ik ga wel met een 5 liter jerrycan rondrijden voor het geval dat .
Om even brutaal een 2e vraag te stellen: iemand tips om een jerrycan vast te zetten in de kofferbak?IK heb al met veel pijn en moeite een netje tegen/(onder) de achterbank voor wat nodige spulletjes.
Daar pas tgeen jerrycan meer bij,voor de rest ben ik qua creatieve ideëen m.b.t de achterbak op :P
Ja nu je er over begint.
Ik denk dat ik een tweede ruitenvloeistofreservoirtje neem en die achter het andere voorscherm hang. Gevuld met benzine dan he.
Ik hou niet zo van spullen achterin.
En dan denk ik dat ik er een ruitenwisservloeistofpompje op zet en dan een dun buisje naar de vulhals van de tank leg. Aansluiten op een dashboard schakelaartje en dan on-the-fly de tank bijvul, mocht de scheve benzine meter me op het verkeerde been hebben gezet
Voor nuttige reacties moeten we ff wachten op MBa@NL, hij heeft vast een mooie elektronische truuk in zn mouw om de onnauwkeurigheid van de benzinemeter onderin het bereik recht te zetten. Al denk ik dat dit probleem voornamelijk veroorzaakt wordt door het gebrek aan anti-klots-schotten in de benzine tank.
Ik denk dat ik een tweede ruitenvloeistofreservoirtje neem en die achter het andere voorscherm hang. Gevuld met benzine dan he.
Ik hou niet zo van spullen achterin.
En dan denk ik dat ik er een ruitenwisservloeistofpompje op zet en dan een dun buisje naar de vulhals van de tank leg. Aansluiten op een dashboard schakelaartje en dan on-the-fly de tank bijvul, mocht de scheve benzine meter me op het verkeerde been hebben gezet
Voor nuttige reacties moeten we ff wachten op MBa@NL, hij heeft vast een mooie elektronische truuk in zn mouw om de onnauwkeurigheid van de benzinemeter onderin het bereik recht te zetten. Al denk ik dat dit probleem voornamelijk veroorzaakt wordt door het gebrek aan anti-klots-schotten in de benzine tank.