Slot gekraakt

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Lekkere eikels bij dat bedrijf dan....

Ja, zeker.:D Maar hier in Utrecht is zo'n sloop-straatje. Helemaal achter op het industrieterrein. Daar komen normaal natuurlijk ook geen vrouwen! Wat ik me nu dus helemaal kan voorstellen. Bij de 8 bedrijfjes die daar zaten was er eentje met twee ax-jes waarvan een met slot. Maar dan zonder sleutels. Ze zijn natuurlijk ook errrug stevig, die autootjes van ons. Komen niet zo makkelijk op de sloop terecht!
Als iemand inderdaad een slotje heeft zou dat super zijn. Maar als het niet zo is ook prima!
Grrrrrrr, Hot_femeel

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Kom op mannen uit Utrecht en omstreken... een vrouw in nood! :D

Stalen plaatje zou ik niet doen... daar krijg je later spijt van!

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Kom op mannen uit Utrecht en omstreken... een vrouw in nood!


nou,ja. Ik sta mijn mannetje wel! En vrouwen mogen ook best helpen. Alleen meestal zijn er dat niet zoveel. En vaak zijn ze ook niet zo heel technisch.

Een plaatje zou niet zo heel erg zijn hoor, want ik ga deze auto nooit verkopen. Ik wil hem graag zelf "op"-rijden. Dus als het allemaal niet lukt met slotjes ga ik dat toch doen!
Grrrrrrr, Hot_femeel

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Wat nog een optie is...

Als je de binnen bekleding los haalt kun je hem wel op slot doen (of ik heb alles verkeerd gelezen) Is alleen je cilinder stuk voor de sleutel? Of ook het hele binnenwerk?

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Hoi Brutus,

De deur kan van binnenuit op slot. Alleen de cilinder is door iemand verwijderd. Als je nu je vinger in het ontstane gat steekt kun je zo de deur van het slot halen. In principe kan iedereen nu dus zo de auto in. Ware het niet dat ik de deur vast heb gebonden aan de stoel, en de auto strak tegen een lantaarnpaal het geparkeerd. Knappe jongen die dat nu toch lukt! Ja, ze kunnen natuurlijk aan de andere kant ook het slot forceren!
Grrrrrrr, Hot_femeel

limovo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 114
Joined: WedJun16, 2004 3:45:07 PM
Location: Arnhem
Contact:

Slot gekraakt

Post by limovo »

of je koopt een goed stuurslot, zo'n ding gaat jaren mee (in tegenstelling tot menig AX) En natuurlijk zorgen dat je geen spullen in je auto laat liggen.

groet, ivo

Post Reply