Heb een set saxo toulouse velgen aangeschaft voor op mijn Ax gti. Daar zitten alleen geen bouten bij en de bouten van het originele ax gti lm gaan niet passen. Iemand die weet welke lengte de bouten moeten hebben om een toulouse velg op de gti te zetten.
Na een rondje banden bedrijven ben ik er al wel achter dat ik waarschijnlijk naar de dealer moet voor de bouten. Maar omdat er zoveel verschillende types zijn en de dealers meestal niet staan te springen om even rustig de maat op te nemen zou het fijn zijn als iemand met de zelfde velgen op een ax mij de lengte kan aangeven.
wielbouten toulouse velgen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- profiel verwijderd
Re: wielbouten toulouse velgen
Lengte van de bouten moet ik je even schuldig blijven.wilfred wrote:Heb een set saxo toulouse velgen aangeschaft voor op mijn AX gti. Daar zitten alleen geen bouten bij en de bouten van het originele AX gti lm gaan niet passen. Iemand die weet welke lengte de bouten moeten hebben om een toulouse velg op de gti te zetten.
Na een rondje banden bedrijven ben ik er al wel achter dat ik waarschijnlijk naar de dealer moet voor de bouten. Maar omdat er zoveel verschillende types zijn en de dealers meestal niet staan te springen om even rustig de maat op te nemen zou het fijn zijn als iemand met de zelfde velgen op een AX mij de lengte kan aangeven.
Dit is het type dat volgens mij ook bij Toulouse-velgen gebruikt dient te worden:
(foto even geleend van iemand)