Mijn vriend heeft sinds vorig weekend een peugeot 106 gti gekocht, nu maakt deze een gorgelend geluid (ook niet de hele tijd) in de buurt van het koelvloeistof systeem wie o wie heeft enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Sjaantjuh wrote:Nope hij word totaal niet warm .... en chris heeft al ontlucht dus in principe zou dat het niet moeten zijn
ontlucht met de verwarming op warm??? anders blijft hier lucht in zitten en gorgeld dit ook soms
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Sjaantjuh wrote:Nope hij word totaal niet warm .... en chris heeft al ontlucht dus in principe zou dat het niet moeten zijn
ontlucht met de verwarming op warm??? anders blijft hier lucht in zitten en gorgeld dit ook soms
Bij een AX en aanverwante ontwerpen zet je de kachel af en aan met luchtkleppen.
De kachelmatrix zelf heeft geen afsluiter en wordt, heel doordacht, altijd doorstroomd met koelvloeistof, waardoor allerlei problemen met sludge en corrosie worden vermeden.
Ontluchten van het koelsysteem meot met zorg gebeuren.
Volgens mij is er een HOW TO van op dit forum.