allerlei electronische dingen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX driver
allerlei electronische dingen
hey ik heb een vraag
wie weet hoe het kan dat nadat ik een versterker heb ingebouwd me toeter en waarschuwingslampen het niet meer doet de schakelaar doet het zelf niet maar me knipperlichten wel
wie kan me helpen en waar moet ik rekening mee houden voor de apk wat moet dan allemaal goed zijn
wie weet hoe het kan dat nadat ik een versterker heb ingebouwd me toeter en waarschuwingslampen het niet meer doet de schakelaar doet het zelf niet maar me knipperlichten wel
wie kan me helpen en waar moet ik rekening mee houden voor de apk wat moet dan allemaal goed zijn
-
- Archivaris
Re: allerlei electronische dingen
Zoals ook al in je Wie=Wie is aangegeven... Google is je beste vriend...tuningmaniac wrote:wie kan me helpen en waar moet ik rekening mee houden voor de apk wat moet dan allemaal goed zijn
KLIK
-
- AX driver
-
- profiel verwijderd
-
- AX driver
-
- profiel verwijderd
-
- AX driver
-
- profiel verwijderd
-
- AX driver
-
- profiel verwijderd
MBa@NL wrote:Da's niet vreemd... moet jij weten waarom... of moet je titel weer ingetrokken worden? Is namelijk iets met twee zekeringenMastenhose wrote:Vreemd dat je schakelaar 't niet doet, maar je knipperlichten wel?!
Alarmlichten en knipperlichten zijn apart gezekerd...
Ik doelde op de tegenstrijdigheid van de TS...
(Schakelaar doet 't niet, maar de lampen wel... M.a.w. de schakelaar functioneert wel...)
-
- Archivaris
Als je je lampen test alszijnde richtingaanwijzers en ze doen het en je test ze daarna met je alarmlichtschakelaar en ze doen het niet dan zou ik toch eerst bij de zekeringen kijken... (mede omdat als ik het goed begrijp er "gerommeld" is).Mastenhose wrote:MBa@NL wrote:Da's niet vreemd... moet jij weten waarom... of moet je titel weer ingetrokken worden? Is namelijk iets met twee zekeringenMastenhose wrote:Vreemd dat je schakelaar 't niet doet, maar je knipperlichten wel?!
Alarmlichten en knipperlichten zijn apart gezekerd...
Ik doelde op de tegenstrijdigheid van de TS...
(Schakelaar doet 't niet, maar de lampen wel... M.a.w. de schakelaar functioneert wel...)
-
- AX driver