Wie heeft er voor mij wat fototjes voor plaatsen van een oliekoeler bij een ax.
Ben al eens wat plekken aan het bekijken geweest bij mij maar er is eigenlijk alleen ruimte achter de radiator (vanwege de dubbele ventilatoren aan de voorkant). Ik wil hem op een veilige plaats hebben en niet patserig in het zicht.
plaatsing oliekoeler
Moderators: denny, vtspower, webmasters
plaatsing oliekoeler
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Total admin
Re: plaatsing oliekoeler
niet daar plaatsen.denny wrote:Wie heeft er voor mij wat fototjes voor plaatsen van een oliekoeler bij een AX.
Ben al eens wat plekken aan het bekijken geweest bij mij maar er is eigenlijk alleen ruimte achter de radiator (vanwege de dubbele ventilatoren aan de voorkant). Ik wil hem op een veilige plaats hebben en niet patserig in het zicht.
Last edited by rally on TueApr13, 2010 10:58:22 AM, edited 1 time in total.
Re: plaatsing oliekoeler
denny je moet de olie koeler niet voor de radiateur plaatsen.denny wrote:Wie heeft er voor mij wat fototjes voor plaatsen van een oliekoeler bij een AX.
de ax word al heel warm. als je de koeler ervoor zet dan krijgt ie nog minder lucht doorlaat en word ie nog warmer.