Geluid aandrijving

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Ron
AX Starter
AX Starter
Posts: 15
Joined: FriJun04, 2004 7:13:53 AM
Location: Alphen

Geluid aandrijving

Post by Ron »

Wanneer ik met onze AX een bocht naar links maak komt er van het rechtervoorwiel een geluid vandaan het klink als kloek-kloek-kloek (leuk een geluid omschrijven) het geluid gaat sneller bij gasgeven. Bij rechtuit rijden hoor ik geen vreemde geluiden, bij een bocht naar rechts hoor ik iets soortgelijks maar minder bij het linker wiel. De auto trilt verder niet.
Kan iemand mij vertellen wat het euvel is, wat ik er aan kan doen en (mischien nog wel het belangrijkste) of het kwaad kan.


Ron


Ron
AX Starter
AX Starter
Posts: 15
Joined: FriJun04, 2004 7:13:53 AM
Location: Alphen

Post by Ron »

In ieder geval bedankt :!:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik denk dat je het zelfs vind als je kloek intikt :wink: Die rotassen van een ax ook.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

OkieDokie
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 4
Joined: FriJan09, 2004 10:17:10 AM
Location: Amsterdam

geluid (kloek kloek kloek en guhgrguh) tijdens bochten

Post by OkieDokie »

ja jongens,

ik heb het ook :
kloek kloek kloek tijdens bochten en guhgrguh tijdens snelheid mindereen.
veel gelezen al over druklagers, ashoezen etc...
maar ik heb geen zin om veel geld te dokken.
Ik gebruik mijn bakkie alleen om van a naar b te komen (met hoge snelheden!!) en voor de rest staat ie buiten amsterdam te verpieteren (schaam schaam!!!).
Weet iemand een goede beun, (of ben je er zelf een) in omgeving A'dam die er naar kan/wil kijken en dit probleem goedkoop kan/wil oplossen?
hear soon
okie

Post Reply