Misschien staat het antwoord wel in de FAQ? Heb er al verschillende stekkertjes gezien... Mogelijke antwoorden:
- Om de ECU uit te lezen
- Om de ontsteking af te stellen
Last edited by lindap89 on SunJan03, 2010 6:10:55 PM, edited 3 times in total.
Het is een teststekker voor de grote thermo-schakelaar (of de grote fan; 't is maar hoe je 't bekijkt) die in de radiator geschroefd zit!
De contacten van die stekker staan namelijk parallel aan de sensor.
Door de contacten met elkaar te verbinden, overbrug je de sensor en hoort de grote fan direct te gaan draaien (mits het contactslot op de 'M'-stand staat!).
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:Het is een teststekker voor de grote thermo-schakelaar (of de grote fan; 't is maar hoe je 't bekijkt) die in de radiator geschroefd zit!
De contacten van die stekker staan namelijk parallel aan de sensor.
Door de contacten met elkaar te verbinden, overbrug je de sensor en hoort de grote fan direct te gaan draaien (mits het contactslot op de 'M'-stand staat!).
eigenlijk dus heel interessant om daar een schakelaar op te zetten. (voor circuit dagen bijv.)
MNM(tm) wrote:Het is een teststekker voor de grote thermo-schakelaar (of de grote fan; 't is maar hoe je 't bekijkt) die in de radiator geschroefd zit!
De contacten van die stekker staan namelijk parallel aan de sensor.
Door de contacten met elkaar te verbinden, overbrug je de sensor en hoort de grote fan direct te gaan draaien (mits het contactslot op de 'M'-stand staat!).
eigenlijk dus heel interessant om daar een schakelaar op te zetten. (voor circuit dagen bijv.)
Die gedachte had ik ook al. Toch maar een extra kabeltje trekken bij de inbouw van mijn ontsteking