...en toen stond de ondergrondse garage vol stoom

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

...en toen stond de ondergrondse garage vol stoom

Post by Netheo »

Vandaag met de rode GT injection naar een shoppingcenter gegaan. Het was er weer een drukke bedoening om plaats te vinden. Plots gaat het rode lampje aan van de temperatuur. AIAI paniek :shock: :shock: :shock: . Enfin toch een plaats gevonden net voor het metertje in het rood ging. Men vriendin zet de motor af. En nu dat het water niet meer circuleerd spoot het gewoon langs alle kanten met een hele boel stoom tot gevolg :D . Wij rustig gaan shoppe, het ding moest toch afkoelen, de mense keken anders wel raar.

Enfin het ding gevult met flessenwater, THX GB :P en dan maar gaan rijden, onderweg nog eens bijgevuld en de interieurverwarming op vollenbak, dat hielp echt wel. Stonden we in de file te zweten, niet zo zeer van de stress dat ie zou warmlopen maar van de verwarming :wink: .
Nu thuisgekomen heb ik hem ff laten draaien op stationair en de fan slaagd dus blijkbaar niet aan. Nu is men vraag waar steekt het thermocontact voor de fan??? Morge kijk ik gelijk alles is na
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

leroy
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 65
Joined: SunDec24, 2006 10:02:18 AM
Location: huizen

warmlopen

Post by leroy »

het thermocontact zit als je voor de auto staat...
aan de rechterkant in de radiateur meteen onder de bovenste dikke koelslang
succes ! :)
Grtz Leroy

Burn Rubber Not Your Soul,nieuwe aanwinst..
uitgebouwde saxo 1.4 vts

Image

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Als je de volgende keer nog eens zoiets hebt (nu je dus weet waar de sensor zit) haal dan de stekker los en verbind in de stekker met een paperclip ofzo de aansluitingen door.

Hierdoor is het contact gesloten en staat de fan altijd aan tijdens contact aan hebben... geen fijn gehoor dus maar wel koeling...

Post Reply