uitlaatsystemen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
uitlaatsystemen
Wie weet er goede leveranciers van groep A/N uitlaat systemen voor de ax.
Zie dat bv devil wel een einddemper heeft en spruitstuk maar niks er tussen in. Ik ben op zoek naar een systeem vanaf het spruitstuk. minimaal 50mm doorsnede.
Zie dat bv devil wel een einddemper heeft en spruitstuk maar niks er tussen in. Ik ben op zoek naar een systeem vanaf het spruitstuk. minimaal 50mm doorsnede.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Zelf een tijd zitten snuffelen voor een ander uitlaatsysteem en kwam uit bij:
Supersprint
Devil (heb je al gezien)
Ragazzon
OMP (duur)
Of iets op maat bij EPS.
Hebben allemaal dit soort systeempjes voor de 106, misschien ook wel voor de ax.
Dat het niet op de site staat betekend niet altijd dat het er niet is.
Supersprint
Devil (heb je al gezien)
Ragazzon
OMP (duur)
Of iets op maat bij EPS.
Hebben allemaal dit soort systeempjes voor de 106, misschien ook wel voor de ax.
Dat het niet op de site staat betekend niet altijd dat het er niet is.
OMP bestaat niet meer. Heb dat al bij diverse opgevraagd en die zijn uit de catalogus gehaald door OMP.
zelf zit ik te denken aan powersprint (de competitie supersprint zeg maar, dus geen straatgoedkeuring )
zelf zit ik te denken aan powersprint (de competitie supersprint zeg maar, dus geen straatgoedkeuring )
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
wat vinden jullie 63mm group A systeem (100dba max) of group N 50mm systeem?
ik weet het niet goed eerlijk gezegt en neig naar 50mm. vooral omdat dat ook de diameter is voor diverse 2l turbomotoren lijkt me dat atmosferisch meer dan genoeg
ik weet het niet goed eerlijk gezegt en neig naar 50mm. vooral omdat dat ook de diameter is voor diverse 2l turbomotoren lijkt me dat atmosferisch meer dan genoeg
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
waarom laat je geen Custom RVS pijp en einddemper maken??? kost een stuk minder dan die merk dingen....denny wrote:wat vinden jullie 63mm group A systeem (100dba max) of group N 50mm systeem?
ik weet het niet goed eerlijk gezegt en neig naar 50mm. vooral omdat dat ook de diameter is voor diverse 2l turbomotoren lijkt me dat atmosferisch meer dan genoeg
http://www.nmparts.nl/rvs_uitlaten.htm
hier heb ik ook mijn uitlaatje laten doen en dat klink zo
http://www.youtube.com/watch?v=ATbhAvAZl5k
http://www.youtube.com/watch?v=Nettw7ZzrcE
Ik moet wel zeggen dat mijn einddemper er een beetje lomp onder zit, maar dat had te maken met mijn reservewiel....
Bas.s heeft hier ook zijn (vorige) rvs systeem laten doen.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
PM eens een prijs. misschien dat ik dat over de verschrikkelijke einddempers heen kan komen. Alles moet bescheiden zijn. Dus een enkele eindpijp van 50mm doorsnede vind ik al genoeg zeg maar. Hoeft ook geen chromen randje omheen.v.andriessen wrote:waarom laat je geen Custom RVS pijp en einddemper maken??? kost een stuk minder dan die merk dingen....denny wrote:wat vinden jullie 63mm group A systeem (100dba max) of group N 50mm systeem?
ik weet het niet goed eerlijk gezegt en neig naar 50mm. vooral omdat dat ook de diameter is voor diverse 2l turbomotoren lijkt me dat atmosferisch meer dan genoeg
http://www.nmparts.nl/rvs_uitlaten.htm
hier heb ik ook mijn uitlaatje laten doen en dat klink zo
http://www.youtube.com/watch?v=ATbhAvAZl5k
http://www.youtube.com/watch?v=Nettw7ZzrcE
Ik moet wel zeggen dat mijn einddemper er een beetje lomp onder zit, maar dat had te maken met mijn reservewiel....
Bas.s heeft hier ook zijn (vorige) rvs systeem laten doen.
powersprint is 379€ (RVS) ireca 199 (geen RVS)
RVS is geen pre bij mij. te blikkerig geluid, mindere warmte afvoer, kans op scheuren
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
106 en AX hebben een ander op hangsysteem. Zelfs de pijp onder de auto loopt anders.bollie wrote:die raggazon pijpen hebben wel een mooi geluidje erin zitten bij die 106jes, heb alleen geen idee of die ophangingspunten hetzelfde zijn.
dacht trouwens eigenlijk dat jij al zo'n group N ding eronder had zitten joh..
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Eigenlijk is het heel raar dat het niet het zelfde is. Er is zoveel wel het zelfde. Maar wel goed om te weten, er staan een paar mooie uitlaat systemen op marktplaats te koop voor een 106, t zou zonde zijn als je dan thuis komt en het past niet.....bollie wrote:oke dacht dat de pijp hetzelfde liep joh, nouja weer wat geleerd dan
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.