Ik heb ook nog altijd hele goedkope ring/steeksleutels (aanbiedingsbak bij bouwmarkt, zowel steek als ring) enuhm, krijg het niet stuk!
Wat ik niet meer goedkoop koop zijn doppen, want die krijg ik wel heel snel stuk en daar draai je je bouten ook nog eens helemaal mee aan gort.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
lol, ik heb hier nog een goeikoop wegwerpsetje vd praxis liggen aan steek/ringsleutels..
ik heb 1 kromme 11 (die ik nog wel es gebruik als ik er slecht bij kan) en heb mngebroken 10 en 13 nog liggen voor de 'show'
dat was echt slecht (maar dat was geen praxis merk, maar uit die graaibakken..)
Ik heb gewoon een keertje een koffer gekocht. Altijd alles bij de hand en alles wat je nodig hebt. Ben je in de auto bezig, zet je 'm gewoon op de bijrijdersstoel. Onder de motorkap op een stoeltje naast je. Enz enz
Het merk is Kraftwerk, is Zwitsers.
Het staal is gesmeed ipv gegoten zoals gammarommel en aldi rommel.
't Zelfde geld voor de tangen, een beetje goede tang kost al gauw 25euro. Beter is een set te kopen. Da's altijd goedkoper...
En uiteraard ben ik heel erg te spreken over de set, had ik echt VEEL eerder moeten doen, je kunt de koffer ook mooi meenemen als je een erg lange trip gaat maken, altijd alles bij de hand...
citrofenwick wrote:Morgen wellicht wat 3/4"-materiaal gaan halen om die kl*te GTI-aandrijfas mee los te krijgen. Ik heb er al facom en gedore op gebroken
als zelfs dat gereedschap niet werkt moet je misschien een andere manier proberen??
citrofenwick wrote:Morgen wellicht wat 3/4"-materiaal gaan halen om die kl*te GTI-aandrijfas mee los te krijgen. Ik heb er al facom en gedore op gebroken
als zelfs dat gereedschap niet werkt moet je misschien een andere manier proberen??
luchtsleutel werkt ook niet
Vorig jaar met 2m beunijzer lukte het uiteindelijk. Als ik goed gereedschap heb zal ik ook terug zo'n beunijzer zoeken.
denny wrote:mijn aldi set steeksleutels van 7 euro heeft ook al 9 jaar ervaring met AX'en. Daar wordt ook gewoon met de hamer tegen geslagen als iets echt vast zit. Denk dus niet dat je je aan een set steeksleutels een bult zal vallen als die geen merk hebben
zeker van Top Craft?? Er liggen bij mijn aldi nog een paar setje ratelringsleutels voor 11.95 geloof ik... Zal ik de gok wagen?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
v.andriessen wrote:zeker van Top Craft?? Er liggen bij mijn aldi nog een paar setje ratelringsleutels voor 11.95 geloof ik... Zal ik de gok wagen?
Ik heb de gok gewaagd...
Heb meerdere spullen van Top Craft, en ben er niet ontevreden over hoor.
Het is natuurlijk geen werkplaats kwaliteit, maar voor de hobby-klusser is 't prima!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
v.andriessen wrote:zeker van Top Craft?? Er liggen bij mijn aldi nog een paar setje ratelringsleutels voor 11.95 geloof ik... Zal ik de gok wagen?
Ik heb de gok gewaagd...
Het is natuurlijk geen werkplaats kwaliteit, maar voor de hobby-klusser is 't prima!
hm dan ga ik morgen toch effe langs... iemand anders nog interresse?
Ik heb de gok gewaagd...
hm dan ga ik morgen toch effe langs... iemand anders nog interresse?
deze?
nadeel: je hoort hem niet/moeilijk ratelen dus soms het idee dat ie niks doet, maar doet het meestal wel