motorblok wissel
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX driver
motorblok wissel
ben zo aan het denken om een motor uit een xm om te leggen in een ax GT het gaat om de 2.0 turbo motor zou dit passen of kom ik plaats te kort
Allereerst:
elke handige giechel krijgt alles ingebouwd uiteraard, of 'waar een wil is is een weg'.
Dat vooropgesteld:
1) een AX heeft een TU, een XM een XU (of een Douvrin-V6) blok, wat wezelijk anders is in bouw en afmetingen...
2) ben bang dat het erg (lees: te) krap in in de motorbaai van een AX.., maar zie bovenaan...
elke handige giechel krijgt alles ingebouwd uiteraard, of 'waar een wil is is een weg'.
Dat vooropgesteld:
1) een AX heeft een TU, een XM een XU (of een Douvrin-V6) blok, wat wezelijk anders is in bouw en afmetingen...
2) ben bang dat het erg (lees: te) krap in in de motorbaai van een AX.., maar zie bovenaan...
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
Wat verder vooral ook een probleem is, is het gewicht Vd motor!
Waardoor j niet hoefd te verwachten dat je nog een bocht om kan bij nat weer!
Max wat er in een ax past blijft een 1.6 16v
maar als je zo graag een turbo wil, koop de ax van collin, dat blok is er voor opgebouwd en er zit al een vrijprogrammeerbaar systeem op, waardoor je het ook aan kan sturen... De perfecte basis!
Waardoor j niet hoefd te verwachten dat je nog een bocht om kan bij nat weer!
Max wat er in een ax past blijft een 1.6 16v
maar als je zo graag een turbo wil, koop de ax van collin, dat blok is er voor opgebouwd en er zit al een vrijprogrammeerbaar systeem op, waardoor je het ook aan kan sturen... De perfecte basis!
-
- AX driver
motorblok wissel
ik heb al een ax turbo een 1600 maar een 2.0 turbo is toch dat meer en daarom vroeg ik mij af of het paste maar in ieder geval bedankt voor jullie mening
-
- profiel verwijderd
Z'n wie=wie: KLIK