Toen ik gister met mijn vriendinnetje naar de bios reed was na het optrekken bij het stoplicht meteen duidelijk dat mijn uitlaat onder mijn AXje was afgevallen.
Na nadere inspectie bleek dat de middenpijp (die over de grond sleepte) compleet doorgeroest was bij de einddemper.Gelukkig was het niet onze eerste date, dus na de middenpijp weer even teruggedrukt te hebben in de einddemper ben ik rustig naar huis gereden alwaar wij snel op twee andere ijzeren paarden zijn gestapt.
Nadere inspectie vanmorgen leverde deze foto's op:
Ik denk dat ik een nieuwe einddemper nodig heb? En is de middenpijp nog in orde? Vervanging daarvan zou een duurder geintje worden ivm de kat.
En hebben jullie tips voor de montage van een vervangende einddemper, zoniet een complete HOWTO ?
Einddemper los van middenpijp
Moderators: denny, vtspower, webmasters
ga is naar de sloop en kijk is in de axjes die je daar vind.
sloopbedrijven gooien uitlaatdempers en pijpen vaak in de axjes zodat deze langer meegaan en niet wegrotten onder de auto's.
je kunt een einddemper al voor pak en beet 30 euro bemachtigen, en die zijn dan vaak nog in zeer goeie staat.
nou weet ik echter niet of de prijzen in groningen hetzelfde zijn als hier in zeeland.
sloopbedrijven gooien uitlaatdempers en pijpen vaak in de axjes zodat deze langer meegaan en niet wegrotten onder de auto's.
je kunt een einddemper al voor pak en beet 30 euro bemachtigen, en die zijn dan vaak nog in zeer goeie staat.
nou weet ik echter niet of de prijzen in groningen hetzelfde zijn als hier in zeeland.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- Total admin