Universele Sportpijp ...........

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Manus
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 42
Joined: SatMar06, 2004 4:19:55 PM
Location: Den Haag
Contact:

Universele Sportpijp ...........

Post by Manus »

Ik heb dus een AX 1.1 TGE Injection ......

nou zag ik laatst @ ETS van die universele einddempers liggen maar mijn vraag is dus. kan ik die zomaar monteren onder mijn ax ? of kan dat problemen geven ?

Ik las net in een andere thread over einddempers universeel voor 90 eurotjes en dat vind ik nog te doen.....


Wie kan mij vertellen hoe en wat met die universele dempers......
<< Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet >>

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Als je een beetje met een lasapparaat en slijptol om kan gaan dan is elke demper universeel.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Shakuhachi
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 239
Joined: ThuApr01, 2004 10:08:05 AM
Location: Nijverdal

Post by Shakuhachi »

kans is idd groot dat je die tools moet hebben ja.... bovendien... mag je niet veel verw88 voor 90 euro

User avatar
Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 369
Joined: MonMay10, 2004 6:17:08 PM

Post by Ralf »

als je een beetje handig bent is het geen probleem,
oude steunen van je oude demper afslijpen, nieuwe demper erop hangen alles op maat zetten en bakken maar klaar is ongeveer 1,5 ? 2 uurtjes werk no problem m8

marco
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 23
Joined: ThuAug21, 2003 5:30:37 PM
Location: Utrecht

Post by marco »

Dag mensen,

Ik dacht dus ook dat je voor 90 euro niet veel kon verwachten! Ik heb op Full Speed ook een universele dubbele uitlaat gekocht bij Raceland en hij is echt super! Ik heb hem eronder laten lassen en binnen half uurtje was het klaar!
resultaat: Leuk uitzicht aan de achterkant en een erg lekker geluidje voor +/- 120 euro inc. montage!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Over sportpijpen gesproken...

Wat is dit voor trend? Ik zie steeds meer getunede en gerestylde auto?s rijden met een pijp van een motor!

Is dat mooier? heftiger of wat? Gisteren bromde een subaru voorbij met zon knalpot... Is een Remus/Devil of wat dan ook niet goed genoeg? :D

Manus
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 42
Joined: SatMar06, 2004 4:19:55 PM
Location: Den Haag
Contact:

Post by Manus »

Deze thread mag eigenlijk wel dicht mensen :)

ik heb binnenkort namelijk mun audi 80 coupe 2.3 liter :)

daar hangt al een sportpijp onder, en aangezien de AX verkocht wordt ga ik geen pijp meer onder die ax hangen :wink:
<< Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet >>

User avatar
Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 369
Joined: MonMay10, 2004 6:17:08 PM

Post by Ralf »

die dempers van motoren waar je het over had komen vooral van de r1
het is kennelijk een rage maar ik vind het geen porum en het levert een bijzonder irritante herrie op

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 98
Joined: MonMar15, 2004 9:14:00 AM
Location: Dongen

Post by relAX »

ik ben ook opzoek naar een andere uitlaat, maar ik wil dat mn auto zon laag brommend geluid maakt, waar moet ik dan opletten, of kun je dat niet zien aan een uitlaat
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

relAX wrote:ik ben ook opzoek naar een andere uitlaat, maar ik wil dat mn auto zon laag brommend geluid maakt, waar moet ik dan opletten, of kun je dat niet zien aan een uitlaat


Je moet met joost praten... Die heeft zo?n open einddemper... Die bromt laag als ie stationair loopt...

Die van mij (Dubbele Sebring) bromt ook lekker, maar als ie warm is...bij stationair draaien dan!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

relAX wrote:ik ben ook opzoek naar een andere uitlaat, maar ik wil dat mn auto zon laag brommend geluid maakt, waar moet ik dan opletten, of kun je dat niet zien aan een uitlaat


Dit word mijn volgende aankoop voor een sportdemper dan.. Ben nog niet flauw van mijn Sebring!

Image

Kost 249 euro NIEUW... Die brommen goed!

http://www.benrcarparts.nl

Voor allemaal leuke dingen!!!!! :D :)

Post Reply