Leegpompen van de benzinetank...
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Leegpompen van de benzinetank...
Had vlak voor mijn ongeluk nog de tank volgetankt, beetje zonde om dat erin te laten zitten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat er uit kan krijgen met huis-tuin en keuken gereedschap?
Kan ik misschien ergens een leidingkje doorsnijden ofzo?
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat er uit kan krijgen met huis-tuin en keuken gereedschap?
Kan ik misschien ergens een leidingkje doorsnijden ofzo?
-
- AX liefhebber
Niks doorsnijden, je neemt gewoon een doorzichtig slangetje dat niet al te dik is-->steek het in de tank-->er aan zuigen (nee ik maak geen grap!) en als je ziet dat de benzine bijna je mond heeft bereikt zet je de slang tja in een ton ofzo zodanig dat de benzine er vanzelf uitloopt. Is eigenlijk gewoon het principe van communicerende vaten dacht ik zo... Heb het ooit eens gedaan enneuh 1 goede raad: op tijd stoppen want benzine smaakt niet zo erg lekker!!!
-
- AX Master Spammer
ik heb bij texaco gewerkt en heb weleens meegemaakt dat iemand diesel ipv benzine had getankt. Deze meneer ging dat ook even zo oplossen (zuigen aan het slangetje echter had hij geen geduld om te wachten op iemand met een doorzichtig slangetje waardoor hij met een tuinslang aan de gang gins --> heel ze bakkes vol met diesel
Maargoed het lukte hem wel om de tank zo leeg te krijgen...
Maargoed het lukte hem wel om de tank zo leeg te krijgen...
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
PAS OP MET UITZUIGEN van Benz tank
Bij de verkoop van een XM (80 liter tank) heb ik dat ook gedaan. Ik heb er veel spijt van gehad. Ik kreeg veel benz binnen en ben er 4 dagen gigantisch ziek van geweest. Bij de doktor kreeg ik te horen dat ik een lood vergiftiging had opgelopen...... Mocht je toch benz. binnenkrijgen
dan meteen VEEL Melk drinken, dit neutraliseerd. Ik heb een week lang benz lopen boeren......
Alternatief: pak een benzpompje van de sloop en koppel dit aan je accu!!!!
Succes
Friso
dan meteen VEEL Melk drinken, dit neutraliseerd. Ik heb een week lang benz lopen boeren......
Alternatief: pak een benzpompje van de sloop en koppel dit aan je accu!!!!
Succes
Friso
-
- AX Master Spammer
WouterL wrote:Ander ideetje:
Kun je niet gewoon je eigen brandstofpomp gebruiken???
En dan gewoon ergens je leiding/slang even loshalen en het spul opvangen??
Maar die brandstofpomp werkt toch alleen als de motor draait? Dat lijkt me lastig als je de benzineleiding loshaalt om de benzine op te vangen
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)