De start van het onderwerp ging over een achteras waaraan gerotzooid wordt........
Ik kan mij er persoonlijk nog steeds niets bij voorstellen dat mensen op dat niveau aan een auto sleutelen en blijf bij mij standpunt dat er echt goed over auto's wordt nagedacht voordat zij een keuring ontvangen om veilig op de openbare weg te mogen rijden. Blijkt dat in de praktijk anders, dan worden ze, net als deze week de Senseo-koffie-apparaten, teruggeroepen naar de dealer.
En al die gesprekken over dit en dat, zus en zo.....dit speelt volgens mijn beleving parten op een circuit en niet op de weg in ons land en omgeving.
Weet je waar het een beetje op lijkt? Toen ik nog een klein jochie was, had ik een karretje, gemaakt van een onderstel van een kinderwagen. Met andere kinderen op de buurt ging je dan ouwenelen over wat je allemaal nog meer met dat karretje kon doen aan verfraaiing en dergelijk.......Uiteindelijk werd het karretje zo opgetuigd dat zelfs daardoor het karretje bijna niet meer op de wieltjes bleef staan......Misschien hangen jullie daar nog een beetje in vast :wink: .
Allemaal alvast een goed weekend. Piet Paulusma zei net dat het tot volgende week vrijdag nog heel goed weer blijft........hahahaha!
Joost wrote:ja een naam, en zo zijn er meer, nigel, elsje ,witje, brockje, deviltje, cupje...biker wrote:Lees ik het nu goed........geef je je autootje een naam.......... :roll:
je moet ze ook lief hebben!
ach ben blij dat dit (door mij gesplitste) topic nu een positieve wending heeft gegeven.
dus waarom verlagen:
looks en wegligging