geen middendemper

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Die troep in een kat is trouwens zwaar giftig. Je auto gaat er iig sportiever van klinken. Niet oeeeeeeee ik heb een japstyle sportuitlaat met voorgekleurd randje aan het eind maar meer rally achtig, scheller HARDER!!! en misschien hier en daar nog een plofje.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Nitroën
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Nitroën »

GTi Ruudje wrote:Ik raad het je niet aan, want ik heb het zelf ook eens gedaan bij een AX
jij hebt dus de kat van je huidige auto vervangen door een stuk buis?

Happytree
AX Master
AX Master

Post by Happytree »

SCHOP!

Vraagje :)

Ik heb net even onder de auto gekeken ik was van plan vandaag me kat te vervangen door een stuk pijp, nu is het vanaf de downpipe tot na de kat 1 stuk, dus hoe dan ook moet ik gaan slijpen, nadeel ervan is dat als ik naar de apk moet hij dan afgekeurd zou kunnen worden omdat ik geen kat heb.

Nu lijkt mij een simpelere oplossing om gewoon een buis door de kat te slaan, nu las ik dat namelijk ook in dit topic, weten jullie welk diamter buis ik nodig heb?

Het voordeel daarvan is dat als me uitstoot goed is ik geen gezeur heb met de keuring.

beefy
Roltabak
Roltabak

Post by beefy »

nu er toch een topic over is.
hier in belgie is geen kat verplicht in 1990. ik heb gewoon een middendemper. krijg ik pk winst door hem ervantussen te halen. wel in combinatie met een spaghetie uitlaat collecteur 4-2-1..

een ax GT carb
ik en mijn ax zijn even oud :D
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,

Post Reply