ik heb een erg raar probleem. ik ben zonet naar m'n vriendin geweest en mijn ax begon plots op de snelweg te stotteren. ik dacht van achja niets aan de hand. eens ik in het centrum kwam viel de ax uit! ik starte terug en gaf wat plofjes. bleef draaien als ik mijn gaspedaal indrukte tot 3000rpm. na enkele 100m moest ik vertragen en viel weer uit. heb hem dan aan de kant van de weg geduwd. en hij wilde niet starten. 10min later in 1,2,3 was hij weer aan de praat. mijn stationair is 2500rpm ipv 1000. na 2km viel hij weer uit. gelukkig was ik juist geparkeerd. na een uur of 2 ging ik trg naar mijn auto. hij startte direct maar draaide met choke op 4500rpm :s . na 5min rijdn drukte ik hem in en stationair 2500rpm. op de snelweg weer stotteren. 10min aan de kant en een tikje was ik vertrokken. als ik thuis parkeerde viel hij weer stil.
wie kan mij helpen?
de moter is een k2A 1.4 carb blokje uit een ax GT5, van 1990
erg raar probleem "help"
Moderators: denny, vtspower, webmasters
erg raar probleem "help"
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
Dat klinkt als een injectiesysteem wat totaal van slag is makkelijkste wat je kan doen is je ecu resetten. Als problemen daarna voortduren code uitlezen. En daarna kan het grote sensortje voor sensortje vervangen verhaal beginnen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik denk dat je iets te lang in de Australische zon hebt gezeten Sander
Je kan de vlotterkamertjes 's schoonmaken, dat gaf bij mijn carbje toen soortgelijke vage klachten.
Je kan de vlotterkamertjes 's schoonmaken, dat gaf bij mijn carbje toen soortgelijke vage klachten.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
ontstekingsmodule?
Toevallig gister vergelijkend gezeur gehad op de snelweg carb he
Toevallig gister vergelijkend gezeur gehad op de snelweg carb he
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
wat is er dus gebeurd, als dat choke plaatje gelost is geeft de carb automatish choke, drm dat hoog stationair. en als ik aan de choke trok in de ax trok ik het plaatje tegen mijn gasmechanisme en drm de 4500rpm stationair :P .
mag dat choke plaatje vast met een gewoon boutje of met iets speciaals?
grtzz stuart
mag dat choke plaatje vast met een gewoon boutje of met iets speciaals?
grtzz stuart
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,