zoals de titel al doet vermoeden zit er bruinige tjak in mn koelvloeistof.
ik vulde hem bij en zag tot mijn verbazing dat er een beetje bruine viezigheid in zat.
iemand enig idee wat dat kan zijn? gewoon oude vloeistof of serieuzere zaken? ik hoor het wel
kusjes
Bruin spul in koelvloeistof
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Bruin spul in koelvloeistof
Hard harder.... *FLITS*
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
roest/roest water
Of is het meer beige? Dan is t de wel bekende mayo, dan zit er olie in je kvs systeem. Beetje is niet erg, dat gebeurd wel es. Zonder andere synptomen niet teveel zorgen over maken.
Of is het meer beige? Dan is t de wel bekende mayo, dan zit er olie in je kvs systeem. Beetje is niet erg, dat gebeurd wel es. Zonder andere synptomen niet teveel zorgen over maken.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
dat word onder de 'volksmond' ook wel Mayonaise genoemd,
dit kan komen als je veel korte stukjes rijd, maar dan zou het nooit zoveel kunnen zijn.
is het echt veel, dan is het mogelijk dat je oliekanaaltje van je koppakking lek is, en de olie bij de kvs komt en andersom.
op de bovenkant van je motorblok (kleppendeksel) loopt een rubberen slang naar dat zwart plastic ovale luchthuis, kijk is in dat slangetje of daar ook Mayonaise in zit.
succes en hopelijk heb je geen lekke kop, want anders heb je wat te doen
dit kan komen als je veel korte stukjes rijd, maar dan zou het nooit zoveel kunnen zijn.
is het echt veel, dan is het mogelijk dat je oliekanaaltje van je koppakking lek is, en de olie bij de kvs komt en andersom.
op de bovenkant van je motorblok (kleppendeksel) loopt een rubberen slang naar dat zwart plastic ovale luchthuis, kijk is in dat slangetje of daar ook Mayonaise in zit.
succes en hopelijk heb je geen lekke kop, want anders heb je wat te doen
Spreken is goud, Ductape is zilver.
het is niet veel bruin spul.
in het water zit ook vrijwel geen vaste meuk, alleen vloeibare troep.
Het slangetje op het kleppendeksel, wat is daar de naam eigenlijk van?
en waar dient ie voor?
is het verstandig hem toch even los te prutsen?
dank voor de reacties
xx
in het water zit ook vrijwel geen vaste meuk, alleen vloeibare troep.
Het slangetje op het kleppendeksel, wat is daar de naam eigenlijk van?
en waar dient ie voor?
is het verstandig hem toch even los te prutsen?
dank voor de reacties
xx
Hard harder.... *FLITS*
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
carter ontluchtingMuschu wrote:het is niet veel bruin spul.
in het water zit ook vrijwel geen vaste meuk, alleen vloeibare troep.
Het slangetje op het kleppendeksel, wat is daar de naam eigenlijk van?
en waar dient ie voor?
is het verstandig hem toch even los te prutsen?
dank voor de reacties
xx
doet wat t zegt, ontluchting, komt wel eens olie mee (en daarmee drap). Kan geen kwaad om schoon te maken maar on the other hand, is toch binnen 1x starten weer smerig
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
okee dan.
maar het is eventueel ook nodig om de vloeistof totaal verversen?
of maakt dat eigenlijk niet zoveel uit?
grtx
maar het is eventueel ook nodig om de vloeistof totaal verversen?
of maakt dat eigenlijk niet zoveel uit?
grtx
Hard harder.... *FLITS*
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ