Beste mensen,
Ik heb het helemaal gehad met het Spaghetti spruitstuk, hij blijft lekken kan ik zonder problemen het orginele spruistuk plaatsen ivm een snelle nokkenas ( merk en graden onbekend bij mij ).
Ik wacht af
groeten Edwin
Snelle nokkenas met orgineel spruitstuk ???
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
- Posts: 453
- Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
- Location: Hoogkerk (Groningen )
Snelle nokkenas met orgineel spruitstuk ???
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Wat blijft lekken dan? Aan de motor is spruitstuk eraf halen, en eventueel dubbele pakkingen er tussen doen. Bij peugeot krijg je ijzeren... weet niet wat Citroën doet. Ijzer vind ik beter. En dan bij aandraaien gaat het niet om hoe vast het zit, maar dat het mooi gelijkmatich aangedraaid wordt... moet eigenlijk altijd gasdicht te krijgen zijn.
Als het onder je auto is... ja, nieuwe veren... misschien zijn ze lam..
Nokkenas zonder spagetti is niet echt de moeite naar mijn mening... Juist de grotere klep-overlap heeft veel meer nut als de gassen mooi weglopen.. Denk dat je never nooit de opgegeven 6-10% zult halen...
Als het onder je auto is... ja, nieuwe veren... misschien zijn ze lam..
Nokkenas zonder spagetti is niet echt de moeite naar mijn mening... Juist de grotere klep-overlap heeft veel meer nut als de gassen mooi weglopen.. Denk dat je never nooit de opgegeven 6-10% zult halen...
Ax is back
-
- AX liefhebber
- Posts: 453
- Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
- Location: Hoogkerk (Groningen )
Kheb zo'n raceland spruitstuk , en deze lekte al bij de vorige eigenaar.RichardRR wrote:Wat blijft lekken dan? Aan de motor is spruitstuk eraf halen, en eventueel dubbele pakkingen er tussen doen. Bij peugeot krijg je ijzeren... weet niet wat Citroën doet. Ijzer vind ik beter. En dan bij aandraaien gaat het niet om hoe vast het zit, maar dat het mooi gelijkmatich aangedraaid wordt... moet eigenlijk altijd gasdicht te krijgen zijn.
Als het onder je auto is... ja, nieuwe veren... misschien zijn ze lam..
Nokkenas zonder spagetti is niet echt de moeite naar mijn mening... Juist de grotere klep-overlap heeft veel meer nut als de gassen mooi weglopen.. Denk dat je never nooit de opgegeven 6-10% zult halen...
Je ziet dat de flenzen helemaal krom zijn, dubbele pakking al geprobeert ijzeren pakking nieuwe tapeinden met moeren enz enz maar blijft lekken.
En heb nog een orgineel spruitstuk liggen met downpipe, en kan even niet veel geld uitgeven de Volvo V70 is stuk dus moete even wat voor nood regelen. En tevens hopen dat de auto nu eens normaal stationair wil draaien
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
-
- AX liefhebber
- Posts: 453
- Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
- Location: Hoogkerk (Groningen )