bied zo'n devil veerpootbrug nou veel stevigheid in
vergelijking met andere bruggen die je zo bovenop de veerpoten monteert en ook nog op spanning kan zetten, aangezien je hier zelf de gaten nog voor moet boren en er verder geen stel mechanisme op zit.
of scheelt dat verder helemaal niks ?
kon hier op het forum niet zoveel vinden over die veerpootbruggen.
heb zoiezo geen idee of je het wel zou merken als je zo'n ding op spanning zet met die stelmoer..
zo'n brug bedoel ik dus http://img.photobucket.com/albums/v601/ ... /motor.jpg
foto is van antoine, vond hem op rallye forum.
devil veerpootbrug.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
heb in auto's met een devil en auto's met een omp/sparco gereden en ik denk dat je een hele goede bent als je het verschil merkt.
Voordeel van de devil is dat je niet elke keer als je een veerpoot losmaakt de veerpootbrug ook losmaakt.
Verder zie ik niet echt voordelen van de een boven de ander.
Hoe ist trouwens met dat brikkie van je?
Voordeel van de devil is dat je niet elke keer als je een veerpoot losmaakt de veerpootbrug ook losmaakt.
Verder zie ik niet echt voordelen van de een boven de ander.
Hoe ist trouwens met dat brikkie van je?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
ja goed alleen hij staat de komende weken nog stil
omdat ik me hand gebroken heb, mis t rond scheuren nu al.
maarja aan de andere kant heb ik nou tijd zat om weer bietje te klooie aan me GT, en ik had nog zo'n veerpootbrug staan die zal er een deze dagen wel onder komen.
maar goed, als er verder geen verschil te merken is dan knal ik em er gewoon onder.
bedankt.
omdat ik me hand gebroken heb, mis t rond scheuren nu al.
maarja aan de andere kant heb ik nou tijd zat om weer bietje te klooie aan me GT, en ik had nog zo'n veerpootbrug staan die zal er een deze dagen wel onder komen.
maar goed, als er verder geen verschil te merken is dan knal ik em er gewoon onder.
bedankt.