waar zit de benzine filter bij een ax??
Moderators: denny, vtspower, webmasters
waar zit de benzine filter bij een ax??
Beste mensen,
Ik heb spulletjes gehaald voor me ax uit 1993 een beurtje te geven.
Is trouwens een 1400 tge? in iedergeval zelfde blok als een GT alleen dan met de langere versnellingsbak.
Alleen vroeg ik me af waar mijn benzine filter zat verstopt, iemand enig ideee?
En eventueel een foto?
Alvast bedankt, groetjes John
Ik heb spulletjes gehaald voor me ax uit 1993 een beurtje te geven.
Is trouwens een 1400 tge? in iedergeval zelfde blok als een GT alleen dan met de langere versnellingsbak.
Alleen vroeg ik me af waar mijn benzine filter zat verstopt, iemand enig ideee?
En eventueel een foto?
Alvast bedankt, groetjes John
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Deze vraag is eerder gesteld
Toen kwam q01z met t juiste antwoord:
Ga in je stoel zitten, bind je veters vast aan je pedalen
doe je deur open en laat je zelf buiten de auto vallen
als je op de grond ligt kijk je naar de onderkant van de auto richting t achterwiel
en daar ergens zittie ofzo
Toen kwam q01z met t juiste antwoord:
Ga in je stoel zitten, bind je veters vast aan je pedalen
doe je deur open en laat je zelf buiten de auto vallen
als je op de grond ligt kijk je naar de onderkant van de auto richting t achterwiel
en daar ergens zittie ofzo
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Hier de quote van Marc:grietje wrote:Toen kwam q01z met t juiste antwoord:
q01z wrote:hoe te vinden:
-ga achter het stuur zitten
-doe de deur open
-valt uit de auto, in de lengte, met je hoofd bij het achterwiel
-zorg dat je niet naar de vloer kijkt, doe je dat wel, even draaien
-kijk vervolgens +-20cm voor het achterwiel, net achter de dorpel omhoog
-daar zie je een zilverkleurige cilinder van 15x10cm
-sta snel op
-kijk of niemand je gezien hebt en verklaar anders dat je veters vast zaten geknoopt aan je pedalen door een kleuter
-ga naar de automaterialenhandel
MBa@NL wrote:Hier de quote van Marc:grietje wrote:Toen kwam q01z met t juiste antwoord:
q01z wrote:hoe te vinden:
-ga achter het stuur zitten
-doe de deur open
-valt uit de auto, in de lengte, met je hoofd bij het achterwiel
-zorg dat je niet naar de vloer kijkt, doe je dat wel, even draaien
-kijk vervolgens +-20cm voor het achterwiel, net achter de dorpel omhoog
-daar zie je een zilverkleurige cilinder van 15x10cm
-sta snel op
-kijk of niemand je gezien hebt en verklaar anders dat je veters vast zaten geknoopt aan je pedalen door een kleuter
-ga naar de automaterialenhandel
Is dan wel een grote filter 15x10 cm.
Rij je in een vrachtauto
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
hoe moet je zo'n ding eigenlijk vervangen? er staat toch druk op de leidingen? (3.5 al ik me niet vergis..)
gewoon een kwestie van ff opvangen?
En moet je alleen de filter vervangen of ook klemmetjes enzo...
en hoe zitten de klemmetjes vast?
gewoon een kwestie van ff opvangen?
En moet je alleen de filter vervangen of ook klemmetjes enzo...
en hoe zitten de klemmetjes vast?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Vragenvuurtje .... heb je weer teveel kleurstof op ?v.andriessen wrote:hoe moet je zo'n ding eigenlijk vervangen? er staat toch druk op de leidingen? (3.5 al ik me niet vergis..)
gewoon een kwestie van ff opvangen?
En moet je alleen de filter vervangen of ook klemmetjes enzo...
en hoe zitten de klemmetjes vast?
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
de slangeklemmen moet je gewoon mollen en normale opzetten
er staat verder niet echt druk op denk ik, iig bij de GT niet (GTI weet ik niet)
gewoon losrukken nieuwe op doen. let wel op dat je hem in de goederichting doet anders doet ie niet zoveel.
er staat verder niet echt druk op denk ik, iig bij de GT niet (GTI weet ik niet)
gewoon losrukken nieuwe op doen. let wel op dat je hem in de goederichting doet anders doet ie niet zoveel.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
kleurstof??? kleurstof??? waar waar waar zeg me waar rietsiepieriesiepa oh waar ging het ook alweer over oh ja kleurstof rustig blijven rustig blijven..
adem in adem uit adem in adem uit... shit mislukt kleurstof??? kleurstof??? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
een kleine greep uit mijn dagelijkse beslomeringen
nee hoor gewoon nieuwsgierig.. thanks romy!!
adem in adem uit adem in adem uit... shit mislukt kleurstof??? kleurstof??? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
een kleine greep uit mijn dagelijkse beslomeringen
nee hoor gewoon nieuwsgierig.. thanks romy!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.