Hi,
Ik wou daarnet mijn zus voorbereiden op het examen rijbewijs en wou tonen waar de koelvloeistof enzo in moet.
Bij het dichtslaan van de motorkap viel het volgende stukje uit de motor
Ik vermoed dat het de thermostaat is maar ben het niet zeker.
Weet iemand wat dit is en waar het hoort te komen?
Dank bijvoorbaat.
[/img]
Wat is dit stukje die net uit mijn motor komt te vallen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
En zo te zien is hij nog heel ook, alleen mist het andere plastic ringetje waarmee die vast hoort te zitten...
Die zitten aan de kant van de grill bij de koplampen, zoals cindy dus al aangeeft
Die zitten aan de kant van de grill bij de koplampen, zoals cindy dus al aangeeft
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Plastic ringetje?
Da's misschien bij 'n type 1 zo, maar deze lijkt uit een type 2 te komen en dat zijn twist-lock dingen. Kwestie van in 't bedoelde gat steken, stukkie draaien en 'ie klikt met een pinnetje vast in de vergrendeling.
Da's misschien bij 'n type 1 zo, maar deze lijkt uit een type 2 te komen en dat zijn twist-lock dingen. Kwestie van in 't bedoelde gat steken, stukkie draaien en 'ie klikt met een pinnetje vast in de vergrendeling.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Type 2 zit t ook met een ring hoorMNM(tm) wrote:Plastic ringetje?
Da's misschien bij 'n type 1 zo, maar deze lijkt uit een type 2 te komen en dat zijn twist-lock dingen. Kwestie van in 't bedoelde gat steken, stukkie draaien en 'ie klikt met een pinnetje vast in de vergrendeling.
Of had ik echt type 1 steunen in mn type 2....
deze doe je door t gat, met uitstekende puntjes, en aan de andere kant van t plaatwerk draai je de ring en dan zittie geklemd.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Type 1 en 2 zijn identiek, maar deze is wel stuk er is een stukje afgebroken zoals Grietje al gezien had.MNM(tm) wrote:Plastic ringetje?
Da's misschien bij 'n type 1 zo, maar deze lijkt uit een type 2 te komen en dat zijn twist-lock dingen. Kwestie van in 't bedoelde gat steken, stukkie draaien en 'ie klikt met een pinnetje vast in de vergrendeling.
Per koplamp zijn er 2 stuks identiek en 1 afwijkende en dat is de getoonde op de foto en het is tevens degene waarmee afhankelijk van de belading de koplamp hoogte mee versteld kan worden.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl