AX:
14 TRS uit '90 orgineel onderstel, onbekend onderhoud
Probleem:
klinkt, op klinkerwegen alsof je wiel los zit.
geen problemen over drempels of in bochten
onderstel technisch al vervangen:
aandrijfassen voor nieuwe
stabilisator stang blokjes
beide toplagers
fusee rechts (had speling, links niet)
Alle boutjes heb ik gecontroleerd...
Garage kon verder alleen wat slechte draamarmrubbers vinden, maar vond het nog wel mee vallen, en wat speling op de stuur kolom.... maar dat kan het geluid van een los wiel niet veroorzaken neem ik aan.
Nog steeds speling op onderstel...
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Nog steeds speling op onderstel...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
jawel kan wel. Alleen een ax rammelt altijd. Ik heb nog nagel nieuwe achterste draagarm rubbers liggen. kreeg ik bij mijn auto toen ik hem kocht met de mededeling dat die wel eens vervangen diende te worden. Ik rijd nog steeds op de oude en die voldoen meer dan prima. Mag je van mij hebben als ik een zak m&ms krijgt. De chocolade variant :D dus zonder pinda's.
Maar eerlijk gezegt denk ik niet dat het dat is. Heb je de bouten wel goed vastgedraait van die achterste draagarm rubbers? stuurkogels?
Maar eerlijk gezegt denk ik niet dat het dat is. Heb je de bouten wel goed vastgedraait van die achterste draagarm rubbers? stuurkogels?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
M&Ms zijn zo geregeld
Ik zal zo nog een keer alle boutjes, van alles controleren... En nog een keer opkrikken en kijken waar ik speling kan vinden (wiellagers?).......
Draagarm bouten heb ik nog niet gecontroleerd omdat het interieur er daar voor deels uit moet maar ook dat zal ik vanmiddag eens doen.
Ik begin nu wel te denken dat het miss wel in de stuurlijn zit, aangezien het volgens mij is nadat ze hem uitgelijnd hebben *-)
Als er gewoon nergens speling op zit, tja, dan ga ik hem maar gewoon gebruiken, hij zal zn wiel dan heus niet verliezen...
Ik zal zo nog een keer alle boutjes, van alles controleren... En nog een keer opkrikken en kijken waar ik speling kan vinden (wiellagers?).......
Draagarm bouten heb ik nog niet gecontroleerd omdat het interieur er daar voor deels uit moet maar ook dat zal ik vanmiddag eens doen.
Ik begin nu wel te denken dat het miss wel in de stuurlijn zit, aangezien het volgens mij is nadat ze hem uitgelijnd hebben *-)
Als er gewoon nergens speling op zit, tja, dan ga ik hem maar gewoon gebruiken, hij zal zn wiel dan heus niet verliezen...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
geheel op bokken gehad, aan mn wielen gesjort, aan stuurlijn gesjort, boutjes gecontroleerd......Ook onder mn vloermat (die NAT was :S)
Ik zie niets raars...... Als ik nu maar wist wat het was kon ik er teminste wat mee :S
Ik zie niets raars...... Als ik nu maar wist wat het was kon ik er teminste wat mee :S
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).