Brul uit de uitlaat!!

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
ruud
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 122
Joined: TueApr20, 2004 8:11:18 PM
Location: Surhuisterveen/Leeuwarden
Contact:

Brul uit de uitlaat!!

Post by ruud »

Hey hallo,

ik ben Ruud en heb me vandaag (20-04-04) net nieuw aangemeld! Heb ook metteen een vraag: Mijn uitlaat ziet er nog piekfijn (absoluut niet lek)uit maar de auto bromt behoorlijk, zo erg zelfs dat een snelwegrit van een half uur al voor een constante piep in je oren zorgt... :( Ligt dit dan aan de demper of aan een ander deel van de uitlaat of is het het luchtfilter (net nieuw). Heeft iemand anders ook zo'n ervaring gehad of is het een bekend probleem, of hoort het zo? :?:

Help me aub, bij voorbaat dank, mvg,

Ruud!
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!

U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Ja dat had de mijne ook, na een half uurtje tegen 120 was je zowat doof :? Klonk wel heeeeel wat zwaarder dan het 1.0 tje dat ik had :D Had meer iets van een 1.6 ofzo als ie stationair draaide. Heb jij ook het "probleem" dat je geknal hoort als je het gaspedaal loslaat? Net zo'n geknal als bij een rallywagen maar dan niet zo luid :roll: ?

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Post by GTSPORT »

U bent de trotse bezitter van een AX. Heeft iedereen wel denk ik.
Ik word er ook helemaal gek van soms.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Nergens last van........ Devil Rock's :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Heb ook nergens last van. Maar als ik jou was zou ik es mn uitlaat controleren oop lekkage. Heel simpel, gewoon starten en dan ff met je hand de uitlaat dichthouden en luisteren of je gesis hoort. Doe dit wel met koude motor anders wordt je hand meteen zo warm :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

met koud weer als de uitlaten roken kan je makkelijk zien of hij ergens lekt en zit je luchtfilterhuis nog goed vast?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

axo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 110
Joined: FriAug29, 2003 12:44:37 AM
Location: velserbroek (haarlem)

Post by axo »

lol sander jij heb nergens last van, je bent ondertussen al zo doof dat je het niet meer hoort!!!
hell breaks lose, when i accelerate!

Baz
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: FriApr09, 2004 12:15:14 PM

Post by Baz »

Kijk ook eens naar je katalysator, kan zijn dat ie doorgestoken is (of helemaal ontbreekt), dat geeft meestal ook wel wat meer herrie!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

axo wrote:lol sander jij heb nergens last van, je bent ondertussen al zo doof dat je het niet meer hoort!!!


:) wat zeg je?????

Nou ff serieus. Die axo is retestil marcel ik snap niet wat je nou loopt te zeuren :D Alleen het lijkt wel alsof die 1.1 al meer lawaai gaat maken is echt niet relaxt
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

ruud
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 122
Joined: TueApr20, 2004 8:11:18 PM
Location: Surhuisterveen/Leeuwarden
Contact:

Uitlaat

Post by ruud »

Thanx allemaal, ik ga wel ff naar die kat kijken, en anders ga ik de slopers wel langs om een andere demper, heb m al gecontroleerd op lekkage, en hij's niet lek!

Een klein dempertje van een andere auto er tussen is dat wat? of verlies ik dan te veel vermogen?

Greetz, Ruud!
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!

U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???

Post Reply