Jaja. Je komt nog is wat verschilletjes tegen...
De Ax heeft zo'n zwaar iritante kilometer tellerkabel. Waar je zo'n bibbermeter van krijgt, en die je per ongeluk sloopt met het eruit halen van je tellerbak.
De 106 die ik gestript heeft, heeft een electrische km teller. Als je de kappen van de 106 tellerbak afhaald en er een ax tellerbak kap opzet. Dan kan de hele 106 tellerbak in de AX.
Maar... Dan werkt er vast het 1 en ander nog niet goed. Maar het belangrijkste de kilometer teller.
Op je versnellingsbak zit zo'n gevalletje waar je je kabel insteekt. Bij de 106 zit hier een stekker met 3 draden op.
Heeft iemand dit wel eens omgezet? Dus een AX zonder fysieke tellerkabel. Ik wil eigenlijk de 106 tellerbak gaan gebruiken.
Km tellerkabel AX / Electrische van 106 overzetten
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Km tellerkabel AX / Electrische van 106 overzetten
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Mits je de kabelboom overzet. Ja ik wil de 106 motorkabelboom wel gebruiken. Maar om nou de complete kabelboom in de auto te gaan vervangen gaat me wel erg ver!
Dan kan ik beter wat extra losse kabels trekken naar mijn tellerbak.
Dan kan ik beter wat extra losse kabels trekken naar mijn tellerbak.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
MARK!Mark wrote:Mits je de kabelboom overzet. Ja ik wil de 106 motorkabelboom wel gebruiken. Maar om nou de complete kabelboom in de auto te gaan vervangen gaat me wel erg ver!
Dan kan ik beter wat extra losse kabels trekken naar mijn tellerbak.
vervang asjeblieft gewoon de volledige boom vd auto ook..
of athans, zeker tot achter je voorstoelen!
voordeel; stekkers/verbindingen van een 106 zijn beter.. EN je kan je auto gewoon uitlezen bij de Peugeot dealer
Dat is bijna niet te doen. Er is een gecertificeerd alarm ingebouwd waar mijn Centrale deurvergrendeling opzit. En electrische ramen die ik er zelf ingezet heb.
De hele kabelboom vervangen zou bij een standaard AX misschien te doen zijn. Maar wordt nu wel heel lastig.
De hele kabelboom vervangen zou bij een standaard AX misschien te doen zijn. Maar wordt nu wel heel lastig.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.