De ecu verandert constant zn tabellen. Hij zal er niet sneller van worden door veel gas te geven tijdens het inlezen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Volgens de vorige eigenaar moet mijn Sport rond de 220 gaan Lijkt mij een overdreven verkooppraatje En welke debiel gaat er nu 200+ rijden met een AX? Dan rammel alles uit elkaar man!
master-arnie wrote:Volgens de vorige eigenaar moet mijn Sport rond de 220 gaan Lijkt mij een overdreven verkooppraatje En welke debiel gaat er nu 200+ rijden met een AX? Dan rammel alles uit elkaar man!
een beetje meer vertrouwen in de AX mag ook wel. Als ik 180 rij heb ik nog niet het idee dat ie uit elkaar rammelt, en dan ligt ie gewoon als het spreekwoordelijke blok op de weg. Volgens mij kan er nog wel wat meer bij, en zou 210 / 220 geen grote problemen opleveren
Geloof me als je bij de 190 over een hobbeltje gaat heb je het idee dat je vliegt en das niet leuk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
190 is idd nog goed te doen
helaas nooit zelf met die snelheid mogen rijden..
maar wel vaak genoeg lange afstanden ook met vrij heftige bochtes op hoge snelheid meegereden.. dat ding heeft gewoon een goede wegligging zeker als jebanden +schokbrekers goed zijn
Mijnes zit dusdanig vast aan de weg. Dat bochten wel erg leuk zijn. Zeker nou die niet meer kloenkt. Zolang de weg geen hobbels vertoond is hard rijden in een verlaagde ax ook best te doen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
snelweg -> gedeelte waar vrachtwagens niet mogen inhalen wat betekent dat er mooie spoorvorming was...
kom je aan met je ax'je 155 en je moet links inhalen.. lachen joh.. ax'je heen en weer door die sporen.. whehehe.. me vriendin had het zweet in de handen...
Jeroen dude, ben je weer in het land man. GOed bezig nou nog 3 dagen lang het forum lezen
Aquaplanning rulez daar onderscheiden de mannen zich van de jongens
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Jongens ik baal ik heb namelijk een groot probleem. Ik ben nog geen kwartier geleden toch wel zo grandioos ingemaakt door een golf. Ik heb daar dus vreselijk de schijt in. Dit betekend echter wel dat het turbo project nieuw leven is ingeblazen. Nu echter op een 1.6 owja dit is niet voor speed af. Daarna zal ik die kl*teg*lf krijgen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Geen idee stond niet achterop. Twas een snelle golf
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.