de bevestigingsring aan het motorblok waar de koelwaterslang van mijn radiator naar het motorblok op vastgeklemd wordt is kapot
nu kan ik de slang er niet meer op bevestigen, weet iemand of ik dat makkelijk kan fiksen?
bevestigingsring koelwaterslang op motorblok kapot
Moderators: denny, vtspower, webmasters
bevestigingsring koelwaterslang op motorblok kapot
AX plaisir 1.1i... zonder die plaisir dan
zou ook nog aan de voorkant, thermostaathuis kunnen zijn?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
het is idd een plastic buisje/huisje dat aan de achterkant van het motorblok uitsteekt, klinkt logisch als dat de achterkant van het waterpomphuis zou zijnB_iks wrote:Er ontbreekt dus een stuk van het plastic huisje aan de achterkant van het waterpomphuis? Dat kun je met twee schroefjes loshalen en dan vervangen, uiteraard nieuwe pakking monteren.
als het vervangen zo makkelijk is als je hier beschrijft, dan is dat iig een hele opluchting, ik was al bang dat het een duur geintje zou gaan worden
thnx!
AX plaisir 1.1i... zonder die plaisir dan
-
- AX liefhebber
Volgens mij een kwartslag draaien, maar weet het even niet meer zekersMonoTom wrote:ok, die 2 schroefjes heb ik los, probleem is echter dat dat apparaat niet los komt
ik kan em wel draaien, maar hij komt niet van het motorblok af
zie ik iets over het hoofd of is daar een trucje voor?
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk