Check eerst even of de stekker nog wel goed op je vlotter zit aangesloten. Bij mij blijft hij niet meer zo lekker zitten en eens in de zoveel tijd, druk ik hem weer op zijn plek. Als de stekker er niet goed op zit, dan duikt je brandstofmeter naar leeg. Dus even onder je achterbank onder de zwarte doppen kijken.
Overigens, dit lijkt me geen afkeurpunt voor de APK. (maar dat kan ik mis hebben)
hahah jah maar goed dan moet je telkens op je standen letten en als je elke dag naar zwolle moet rijden vanaf Kesteren om 6 uur in de ochtend dan let je er niet echt op!
Maarjah is handiger als het gemaakt is toch?
Als ik in een mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Tosti wrote:hahah jah maar goed dan moet je telkens op je standen letten en als je elke dag naar zwolle moet rijden vanaf Kesteren om 6 uur in de ochtend dan let je er niet echt op!
Alsof dat zo'n verschil is met een metertje.
Kwestie van aanleren dat je steeds de teller op nul zet als je net getankt hebt en dan weer gaan tanken als 'ie rond de 600 zit. SIM-PEL.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!