Bestelnummer km-tellerkabel
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Bestelnummer km-tellerkabel
Ik ben op zoek naar het bestelnummer van de kilometertellerkabel van de Sport.
Nu zie ik op service.Citroën.com maar één mogelijkheid, maar de dealer heeft blijkbaar vier mogelijkheden (mijn vader is heen geweest). Wat is het goede bestelnummer????
Dus een kilometertellerkabel (beide delen) voor:
AX Sport type 1b
bouwjaar 1988
orga 4341
Het bestelnummer wat er bij mij uitkomt:
96 046 150
Nu zie ik op service.Citroën.com maar één mogelijkheid, maar de dealer heeft blijkbaar vier mogelijkheden (mijn vader is heen geweest). Wat is het goede bestelnummer????
Dus een kilometertellerkabel (beide delen) voor:
AX Sport type 1b
bouwjaar 1988
orga 4341
Het bestelnummer wat er bij mij uitkomt:
96 046 150
AX GTI '91
account aanvragensnowy1871 wrote:en hoe kunnen jullie daar inloggen?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Staat bovenop de rechter voorpootbak:snowy1871 wrote:Oke dan, hoe kom ik aan mijn org. nr. Ken het nergens onder mijn motorkap vinden. Iemand enig idee?
* Ga naar de website van Citroën Servicesnowy1871 wrote:en hoe kunnen jullie daar inloggen?
* Maak eerst een nieuw account aan door op S'inscrire te klikken
* Kies uit de vier opties voor de bovenste "Particulier" en vervolgens op Valider
* Vul het formulier in, vink het vakje onderaan het formulier aan en klik op Valider
Met je nieuw aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord heb je nu als particulier toegang tot de site.
Prijzen van onderdelen zullen daarbij NIET worden weergegeven.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
Oke, heb toegang tot de site en weet nu ook wel nummer ik nodig heb, te weten 95 630 473. Ga vandaag direct langs om te bestellen. Maar achter dat org.nr kom ik maar niet. Staat niet op mijn rechterpootbak, op de linker trouwens ook niet. Kan ik er ook op een andere manier achterkomen?MNM(tm) wrote:Staat bovenop de rechter voorpootbak:snowy1871 wrote:Oke dan, hoe kom ik aan mijn org. nr. Ken het nergens onder mijn motorkap vinden. Iemand enig idee?
* Ga naar de website van Citroën Servicesnowy1871 wrote:en hoe kunnen jullie daar inloggen?
* Maak eerst een nieuw account aan door op S'inscrire te klikken
* Kies uit de vier opties voor de bovenste "Particulier" en vervolgens op Valider
* Vul het formulier in, vink het vakje onderaan het formulier aan en klik op Valider
Met je nieuw aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord heb je nu als particulier toegang tot de site.
Prijzen van onderdelen zullen daarbij NIET worden weergegeven.
Het is op dat punt net als met kleurcodes: ze horen er te staan, maar het zou Citroën niet zijn als ze soms ook niet staan. Er staat ergens een link naar een site waar je je ORGA-nummer kunt berekenen aan de hand van de productiedatum van je auto.MNM(tm) wrote:Maak eens een (paar) duidelijke foto('s) van vooral de rechterkant onder de kap.
Maar goed, als je je bestelnummer hebt gevonden lijkt me dat ORGA-nummer niet echt nodig meer.
AX GTI '91
Nee precies v.w.b. die kabel weet ik het nu, maar tis altijd goed om het zo wie zo te weten. Mogelijk dat ik het in de toekomst nog eens nodig heb.-Henry- wrote:Het is op dat punt net als met kleurcodes: ze horen er te staan, maar het zou Citroën niet zijn als ze soms ook niet staan. Er staat ergens een link naar een site waar je je ORGA-nummer kunt berekenen aan de hand van de productiedatum van je auto.MNM(tm) wrote:Maak eens een (paar) duidelijke foto('s) van vooral de rechterkant onder de kap.
Maar goed, als je je bestelnummer hebt gevonden lijkt me dat ORGA-nummer niet echt nodig meer.
Zal ff wat foto's schieten.
Ik zie idd geen organummer op de plaats waar hij bij mijn auto te vinden is. Iig die ene op de motorkap is het niet, en die op chassisnr ook niet.
viercijferig is de code en tussen de 3500 (=June 9, 1986) en 7500 (=May 22, 1997) waarschijnlijk.
Maar aangezien het er erg "Type 2" bij jouw onder de kap uit ziet.. moet je wel een ORGAnummer hoger dan 04724 hebben (= productiedatum: October 16, 1989)
Dus de bijbehorende kmtellerkabel is dan: 6123G9 (KM tellerkabel Long 330)
viercijferig is de code en tussen de 3500 (=June 9, 1986) en 7500 (=May 22, 1997) waarschijnlijk.
Maar aangezien het er erg "Type 2" bij jouw onder de kap uit ziet.. moet je wel een ORGAnummer hoger dan 04724 hebben (= productiedatum: October 16, 1989)
Nou kán ik me een AX herinneren waarbij het ORGA-nummer op de LINKER-voorpootbak stond.
(Sterker nog: de betreffende AX had TWEE ORGA-nummers. )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
Recently done:
Ik ookMNM(tm) wrote:Nou kán ik me een AX herinneren waarbij het ORGA-nummer op de LINKER-voorpootbak stond.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Mijn auto is een 1.1i first uit 24 februari 1992. Zal dan wel een type 2 zijn. Goed dat je dat zegt want anders had ik die kabel voor een type 1 gekocht.Glenn@nl wrote:Ik zie idd geen organummer op de plaats waar hij bij mijn auto te vinden is. Iig die ene op de motorkap is het niet, en die op chassisnr ook niet.
En op de andere poot staat ook geen ORGA-nummer. Zal toch eens de dealer bellen om het dor hen uit te laten zoeken..