Brandstofpomp pompt altijd teveel rond. Het "teveel" aan benzine gaat gewoon retour de tank in. Dat kan geen verzuipen verklaren.
De massa... Alle stekkers die aan het injectiehuis zitten gaan meteen de kabelboom in. Van mijn - van de accu ligt er al een extra kabel naar het chassis. Voor de rest heb ik nergens storingen aan het electrisch circuit gemerkt.
Het rare is gewoon dat ie het soms gewoon helemaal goed doet en soms gewoon verzuipt. En een monopoint huis van de sloop weet je ook niet wat je koopt.
Sja... Nu weer een dag nergens last van gehad. Oude lambda sensor er weer ingeschroeft. Kan er toch 2 kwijt in de spaghetti. Dus nu kan ik onder de kap kiezen welke ik aansluit.
Maar zelfs als ik er geen 1 aansluit. Loopt ie nog netjes. Gaat ook geen lampje branden. (kan verkeer aangesloten zitten dat ie nooit zal branden).
Waar dient het massa puntje op veerpoot bestuurders kant voor? Die zit vrij los.
Maar, blauwe liep toen ik hem net had ook niet echt lekker. Stotteren en inhouden.. Eerst brandstofpomp vervangen, toen bleef ie iig soepel lopen; 2 weken daarna het injectiehuis; en toen had ie ineens ook wel heel veel vermogen...
Maar dat je je lambda los kan trekken zonder dat er iets veranderd zegt niet veel goeds... *-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Browny wrote:ff uitlezen en je weet iig een storingscode. (supersimpel te doen)
Als je de uitleesstekker kan vinden. Iemand een idee hoe die eruit ziet bij een bosch ma3.0 injectie? Ik heb 1 groene stekker over. Maar die past op een temp sensor. Kabelboom komt uit een zx 1.4 uit 94.
Hoewel ie het nu al 2 dagen goed doet. Wel een verbruik van net aan 1 op 10. Maar goed daar kan ik voorlopig mee leven.
Nou ik ben eruit! 2 weken met mijn oude lambda rond gereden en nergens last van. Gistermiddag nieuwe lambda aangesloten. (zitten alle 2 in mijn spaghetti, kwestie van omklikken). En rij vandaag weg en 500 meter verder sta ik stil. Hik hik hik stotter stotter. Kap open oude lambda erop gezet en nergens meer last van.
Oftewel de nieuwe lambda doet het voor geen meter. Denk dat ik zulke dingen voortaan toch maar bij de dealer ga halen ipv de hbase artikelen.
Browny wrote:ff uitlezen en je weet iig een storingscode. (supersimpel te doen)
Als je de uitleesstekker kan vinden. Iemand een idee hoe die eruit ziet bij een bosch ma3.0 injectie? Ik heb 1 groene stekker over. Maar die past op een temp sensor. Kabelboom komt uit een zx 1.4 uit 94.
Hoewel ie het nu al 2 dagen goed doet. Wel een verbruik van net aan 1 op 10. Maar goed daar kan ik voorlopig mee leven.
Nouja, hij moet bij de ECU zitten. En het is idd een stekker die op een tempsensor past, bij mij athans. Alleen bij ZX zitten de ECU rechts voor toch?
Lambda is vaag, maar miss is de nieuwe idd stuk, maar wel vaag *-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).