Beste mensen,
Wij hebben vandaag een AX gekocht met 78.000 km op de teller mijn vraag is wanneer moet de distributiesnaar vervangen worden km........ stand
Ik wacht jullie antwoord ff af
Distributiesnaar
Moderators: denny, vtspower, webmasters
DuFF wrote:"Elvis is in the building"
de een doet het rond de 80.000, de ander rond de 90.000
hoe eerder je het doet, hoe beter, want als de distributieriem breekt, ben je verder van huis.
Maar ik kan nergens vinden bij welke km stand en tussen de 80.000 en 90.000km zit een hoop verschil.
mijn Xantia heeft hem nodig bij 120.000km en de BX bij 80.000km
dus vandaar mijn vraag voor de AX
Kun je me ook toevallig ff aangeven hoe je de lampjes in het desbord vervangt hebben jullie op de site een tekening staan
Als de distributieriem nog nooit vervangen is, gelijk doen!
Het gaat niet alleen om de kilometers, maar ook om de jaren!
Een distributieriem moet je maximaal 5 jaar laten zitten, en AX'en van jonger dan 5 jaar bestaan niet dus......
Zo'n riem slijt niet alleen, maar droogt ook uit, met het risico van breken.
Het gaat niet alleen om de kilometers, maar ook om de jaren!
Een distributieriem moet je maximaal 5 jaar laten zitten, en AX'en van jonger dan 5 jaar bestaan niet dus......
Zo'n riem slijt niet alleen, maar droogt ook uit, met het risico van breken.
En ook de spanrol verslijt met de jaren.Ricardo wrote:Als de distributieriem nog nooit vervangen is, gelijk doen!
Het gaat niet alleen om de kilometers, maar ook om de jaren!
Een distributieriem moet je maximaal 5 jaar laten zitten, en AX'en van jonger dan 5 jaar bestaan niet dus......
Zo'n riem slijt niet alleen, maar droogt ook uit, met het risico van breken.
Vervangen die hap, ZSM
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).