Na het vervangen van de koppakking van de ax, alles weer teruggebouwd. Helaas wil hij nu niet meer starten.
Hij geeft een vonk, benzine en ook de computer is in orde (op de sloop een andere gehaald). Ik krijg alleen geen benzine bij de injector. Wel als ik een plus op de vacuumverdeler (bij de computer) zet, spuit hij er wel benzine in en start hij wel even.
Ik heb de draden ook op breuk gecontroleerd en de relais die onder de computer zittwen waren ook goed
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
ik krijg bezine uit de leiding alleen krijgt de injector geen pulse en benzine.
Als je stroom op de injector zet geeft hij wel benzine, en het vreemde is bij die vacuumverdeler die bij de computer zit en je zet stroom op die stekker dan begint de injector wel te spuiten en dan start hij wel bijna.
waar uit de leiding krijg je dan benzine?
Als je de aanvoer loshaalt op je injectiehuis spuit die daar benzine uit zodra de auto op contact staat?
Zo ja, dan krijg je toch benzine bij de injector.
Ik krijg bezine uit de aanvoerleiding als ik start, maar hij geeft het niet door aan de injector die het in de injectiehuis moet spuiten dus op de injector krijg ik geen pulsen.
Is het niet zo dat je benzine toevoer naar de rail door een vacuüm open gestuurd wordt? In dat geval zou je kunnen kijken of je écht alle slangetjes op de juiste plek hebt zitten én of er misschien eentje gescheurd is door het uit- en in bouwen.
Sietse wrote:Is het niet zo dat je benzine toevoer naar de rail door een vacuüm open gestuurd wordt? In dat geval zou je kunnen kijken of je écht alle slangetjes op de juiste plek hebt zitten én of er misschien eentje gescheurd is door het uit- en in bouwen.
Succes, Sietse.
Rail? het is geen multipoint...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Sietse wrote:Is het niet zo dat je benzine toevoer naar de rail door een vacuüm open gestuurd wordt? In dat geval zou je kunnen kijken of je écht alle slangetjes op de juiste plek hebt zitten én of er misschien eentje gescheurd is door het uit- en in bouwen.