Dynajet

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
plop
AX Starter
AX Starter
Posts: 12
Joined: WedDec31, 2003 5:04:37 PM
Location: VLAARDINGEN

Dynajet

Post by plop »

Hallo daar,
Ik heb geen problemen (tot nu toe dan) ik wou alleen maar even kwijt dat ik gister (zaterdag 20-03-04) m'n AXsport bij ruud fredriks (tovami) heb laten afstellen (hij liep als een natte krant) en daardoor zo blij als een kind ben! HULDE aan deze man echt brrrrrrriiiilljant! hij loopt weer als een trein echt een aanrader!
Het kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat!
Gegroet
PLOP
VROEM VROEM

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Re: Dynajet

Post by denny »

plop wrote:Hallo daar,
Ik heb geen problemen (tot nu toe dan) ik wou alleen maar even kwijt dat ik gister (zaterdag 20-03-04) m'n AXsport bij ruud fredriks (tovami) heb laten afstellen (hij liep als een natte krant) en daardoor zo blij als een kind ben! HULDE aan deze man echt brrrrrrriiiilljant! hij loopt weer als een trein echt een aanrader!
Het kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat!
Gegroet
PLOP


uhmmm ik deed dat altijd zelf haha. alleen voor de keuring moest dan wel de CO schroef dichtgedraait worden :D:D. maar als je je CO op 4 zet. heb tie ook lekker veel power onderin :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

plop
AX Starter
AX Starter
Posts: 12
Joined: WedDec31, 2003 5:04:37 PM
Location: VLAARDINGEN

Post by plop »

Haha ja ik ook Denny en dat is ook de reden geweest dat ik hem heb laten afstellen! want ik kan het dus blijkbaar niet! en bij de keuring moet het idd terug gedraaid worden dat zei die vent al
VROEM VROEM

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

gtsport

Post by GTSPORT »

Wat kost dat afstellen nou als ik vragen mag?
En waar moet ik dan zijn?

plop
AX Starter
AX Starter
Posts: 12
Joined: WedDec31, 2003 5:04:37 PM
Location: VLAARDINGEN

Post by plop »

dat kost (voor mij) 220 euri's en daar moet je voor naar Goes (is voor mij wel wat makkelijker ik help daar mee aan het bouwen van een trike)
VROEM VROEM

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Post by GTSPORT »

Goes? Ik woon in Vlissingen das vlak bij.
Zal eens kijken als mijn webers eronder liggen.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

eej wat doen ze nou precies dan. alleen de carb afstellen of ook de kleppen stellen?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Kakelbont wrote:eej wat doen ze nou precies dan. alleen de carb afstellen of ook de kleppen stellen?


uhmmm carbs synchroon zetten, acceleratiepompen synchroon zetten, vlotterstand controleren.
en dan het mengsel juist af stellen. als je hem goed afsteld moet ie zo'n 92 Pk leveren en mag de keuring ook geen probleem zijn.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

plop
AX Starter
AX Starter
Posts: 12
Joined: WedDec31, 2003 5:04:37 PM
Location: VLAARDINGEN

Post by plop »

92??!!! :shock: hmm deze heren kwamen niet verder dan 86! maar (kwam binnen met 78) misschien dat m'n kleppen niet helemaal jofel staan want die "klepperen"
nogal
VROEM VROEM

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

plop wrote:92??!!! :shock: hmm deze heren kwamen niet verder dan 86! maar (kwam binnen met 78) misschien dat m'n kleppen niet helemaal jofel staan want die "klepperen"
nogal


uhmm voordat je hem laat afstellen moet je natuurlijk wel je kleppen stellen je onsteking goedzetten en zorgen dat die perfect in orde is. anders heb het weinig zin
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Post Reply