Op mijn Ax GT carb blok die ik in mijn Bx wil monteren zit een slang op de inlaatspruitstuk. Die ging naar de rembekrachteging?? (ding aan paravan bak t.h.v. stuur )
Wat ik me afvroeg, waar dient deze voor? Zelf dacht ik aan een overdruk ventiel?
Ik zal er anders is een foto van maken .
slangetje??? waar is die voor??? (ax GT carb)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
slangetje??? waar is die voor??? (ax GT carb)
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)
is idd wit ommanteld!!!Joost wrote:is idd de rembekrachtiger slang, mits je de slang bedoeld is die ommanteld is. (vaak wit)
Maaruh die kan ik er gewoon bij laten bungelen??? (of inkorten?) want anders heb ik een gat in me inlaatspruitstuk
Hahaha, ik wilde net gaan schrijven van: "wat dacht je ervan om die ook weer gewoon op de rembekrachtiger aan te sluiten?!"
Maar na nog eens gelezen te hebben, zag ik (weer) dat 't om een BX ging, en die heeft een hydraulische rembekrachtiger (toch?).
Maar na nog eens gelezen te hebben, zag ik (weer) dat 't om een BX ging, en die heeft een hydraulische rembekrachtiger (toch?).
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Rogergrietje wrote:Afdoppen, anders zuig ie valse lucht aan
JupMNM(tm) wrote:Hahaha, ik wilde net gaan schrijven van: "wat dacht je ervan om die ook weer gewoon op de rembekrachtiger aan te sluiten?!"