Ik kan niet kiezen en daarom vraag ik het hier. Wat zouden jullie kiezen, Pipercross of een K&N filter.
De prijzen zijn vrijwel gelijk dus dat is niet het punt.
Ik wil niet al te veel herrie, dat heb ik nu met mij universele filter en dat werkt niet echt. Heb in het gebakkie een 1.4 Furio blok liggen en een normaal spruitstuk. Heb een KAT en wil geen wijzigingen daar aan aanbrengen uit mileu oogpunt vooralsnog.
Daarnaast loop ik tegen het probleem aan dat mijn remmen mijn tempo niet bij kunnen houden. Nu leek het me dus wel handig om Ferodo DS2500 te monteren maar dat gaat niet lukken tenzij ik de complete remmerij vervang omdat ik nog de 238*29*8.0 schijven heb en bijbehorende klauwen.
Nu heb ik zitten kijken naar Brembo High Performance Kit (compleet, blokken en schijven en acc. ongeveer 300,- euro), en ik vraag me af of dat wat is aangezien ze schreeuwend duur zijn.
Wie weet een beter (lees goedkoper) alternatief.
Wat is beter Pipercross of K&N en ook schijven vraag
Moderators: denny, vtspower, webmasters
bijde zijn opzich prima, ik zou voor de pipercross gaan maar ik heb nu b.v een k&n in de gti dus ik zou zeggen neem degene die je het best valt.
Remmerij blijft lastig eigenlijk is dat een minpunt bij de de ax met 3 gaten, je zou de remmen van een type2gt of een furio enz kunnen monteren maar dan moet je wel de veerpoten gaan ombouwen. het meest idiaal zou een 4 gaats onderstel zijn met geventileerde schijven maarja je blijft bezig dan
Remmerij blijft lastig eigenlijk is dat een minpunt bij de de ax met 3 gaten, je zou de remmen van een type2gt of een furio enz kunnen monteren maar dan moet je wel de veerpoten gaan ombouwen. het meest idiaal zou een 4 gaats onderstel zijn met geventileerde schijven maarja je blijft bezig dan
Ik loop idd ook met het idee rond om ze te gaan ombouwen naar 4gaats maar kost wel weer knaken. Vandaar dat ik het op deze manier wilde doen. Moet namelijk dan ook weer nieuwe velgen etc en dan wordt het al met al toch wel een duur geintje.
Misschien toch maar 3 gaats geventileerde schijven icm fatsoenlijke blokken. en dan loop ik vanzelf tegen een setje voorpoten aan van een GTi.
Misschien toch maar 3 gaats geventileerde schijven icm fatsoenlijke blokken. en dan loop ik vanzelf tegen een setje voorpoten aan van een GTi.
Nou je hebt PB voor een goedkoop alternatief. Ik ben met K&N gegaan. Ben namelijk fan. Ik geloof ook dat pipercross filters van schuim zijn terwel die van K&N van Katoen zijn. Ik heb gehoorf dat katoen better filtreert dan schuim. Dus mischine dat dit helpt. Oh en het maakt denk ik altijd herie tenzij je een ait box hebt naturlijk.
das het prob die zijn er niet geventileerd wel geboorde schijven maar dat schiet ook niet echt op.Aspeve wrote: Misschien toch maar 3 gaats geventileerde schijven icm fatsoenlijke blokken. en dan loop ik vanzelf tegen een setje voorpoten aan van een GTi.
ombouw moet je rekenen op een kleine 400 euro met (dus voorpoten achteras en velgen)