


Moderators: denny, vtspower, webmasters
op foto`s ziet het er altijd mooi uit.. ik ben er wel tervreden over al kan je nog wel zien dat ik het zelf allemaal heb gedaan incl spuiten met busjes maja. Eerst komen de spaakvelgen er weer onder. moet nog keer leuk setje velgen op de kop tikken, ik zit zelf te denken aan 16 inch OZ supertourismo velgen.slalombx wrote: Is heel netjes geworden Daan!! Nu nog een setje Wolfraces eronder of gepolijste Ronal Turbo's voor het jaren 80 cult-effect.
Hij is nog wel te redden maar met een dikke knipkevin.broke wrote:is ie zo slecht dan?
Ho ho....mcdean wrote: Ook ga ik het blok voorzien van open lucht filter en een grotere spoeier in de carb zodat hij zuiniger loopt(dat hoorde ik in ieder geval dat ze dat dan gaan doen)
tja dat hoorde ik idd van jou2Black wrote:Ho ho....mcdean wrote: Ook ga ik het blok voorzien van open lucht filter en een grotere spoeier in de carb zodat hij zuiniger loopt(dat hoorde ik in ieder geval dat ze dat dan gaan doen)
Heb je dat gehoord of heb je iets "gehoord" waarbij is gezegd dat dat onder bepaalde voorwaarden zo zou kunnen zijn....![]()
Maar... inderdaad... Nigel loopt zo'n 15-20% zuiniger onder extremer gebruik sinds er een perfect afgestelde combinatie van Kent-Cams nokkenas, K&N RC-9150 (met carterontluchtingsaanpassing) luchtfilter met grotere sproeier in de carb geïnstalleerd is.![]()
Overigens... da's dan wel z'n 100pk... en dus meer dan je toegestane rekensom....
Hoe dan ook.. je project blijft zéér respectabel.
K&N zit er niet meer bij... maar ik heb nog wel een K&N filter liggen maakt veel uit welke ik toepas? Nou ja ik ben ook wel benieuwd hoe dat gaat lopen ik denk wel leuk maar niet razend snel2Black wrote:Heeft'ie dan ook nog het K&N filter?
Dan heb je al aardig wat extra lucht en loopt zo'n apparaat als de 2e trap opengaat echt als een kogel.
Wel rustig op temperatuur laten komen... anders blaas je met de extra benzine en lucht binnen no-time je koppakking aan gort.
K&N beweert dat het filter met sproeier 8pk kan opleveren..., mijn eerste indruk destijds (nog zonder de Kent-Cams nokkenas) was dat het inderdaad flink wat uitmaakte.
Ben heel benieuwd wat een K2A/B blok in een 950kg wegende BX doet...