Als ik wil overstappen naar 266mm remschijven... van welk type heb ik dan de remtangen nodig?
En passen deze remtangen op mijn veerpoten zonder verdere modificaties?
Laatste vraag :P Die schijven lijken qua maat te passen op de naaf, is dit zo?
266mm remschijfvragen ;)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
266mm remschijfvragen ;)
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven
Jammer dat de weg niet staat aangegeven
Re: 266mm remschijfvragen ;)
Xsara picasso, 206 gti zo uit me hoofd en dat past gewoon. Ik zou je de brembo max schijven aanraden.TwoTone wrote:Als ik wil overstappen naar 266mm remschijven... van welk type heb ik dan de remtangen nodig?
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Vraagje wat is de standard maat van de schijven van een AX GTI?
En ik heb wat veerpoten overgekocht en de klauwen zijn anders dan bij mijn GTI. De GTi heeft blokejes die vast zitten met borgpenen en de ander blokjes, die schuiven en zitten fast met metalen dradjes en door hun form. Dus dan komt mijn vraag kan ik mijn hudige klauwen op deze nieuwe voorpoten zeten? En heeft elke (modern) PSA auto dezelfde afstand tusen de twee bouten van de remklauwe? en als ik een klein schijf heb met bijbehorende remklauw kan ik die omwiselen met een groot schijv en bijbehorende remklauw? Dus is elke voorpoot ongeveer dezelfde en veranderen de remklauwen gewoon elke keer? of moet ik een sort tusenplaat heben om de remklauw op de juiste plek te zeten?
En ik heb wat veerpoten overgekocht en de klauwen zijn anders dan bij mijn GTI. De GTi heeft blokejes die vast zitten met borgpenen en de ander blokjes, die schuiven en zitten fast met metalen dradjes en door hun form. Dus dan komt mijn vraag kan ik mijn hudige klauwen op deze nieuwe voorpoten zeten? En heeft elke (modern) PSA auto dezelfde afstand tusen de twee bouten van de remklauwe? en als ik een klein schijf heb met bijbehorende remklauw kan ik die omwiselen met een groot schijv en bijbehorende remklauw? Dus is elke voorpoot ongeveer dezelfde en veranderen de remklauwen gewoon elke keer? of moet ik een sort tusenplaat heben om de remklauw op de juiste plek te zeten?
Re: 266mm remschijfvragen ;)
als je een GTI hebt met geventileerd past het ja. anders kun je het vergetenRooney wrote:Xsara picasso, 206 gti zo uit me hoofd en dat past gewoon. Ik zou je de brembo max schijven aanraden.TwoTone wrote:Als ik wil overstappen naar 266mm remschijven... van welk type heb ik dan de remtangen nodig?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.