Tja wat moet ik dan doen??

Moderators: denny, vtspower, webmasters
peetjuun wrote:Ik zit met klere probleeem, vanmiddag teruggereden naar thuis en onderweg stottert en inhoudt hij.. en op laatst leek ie weinig vermogen te hebben.
de oranje 'K' lamp geeft een motorstoring weer, dus idd injectie of ontsteking.peetjuun wrote: En die K lamp brandt, dus duidt op injectie/onstekingproblemen..
De Vsnaar heeft niets met starten temakenpeetjuun wrote: Maar ik zie die V-snaar ofzoiets wel draaien maar start niet.. Accu is gewoon vol..
Dat is precies onderin tegenover kap van distributieriem, ik denk dus V-snaar..Glenn@nl wrote:wat is dat 'dingetje' de startmotor?? of het klikje van de brandstofpomp??peetjuun wrote:en verder omdraaien hoor/voel ik even die dingetje draaien
maar dan weet je wel dat je vonken ziet marcq01z wrote:over die truuk met de spijker voor de bobine testen...
LET WEL OP!
pak de spijker dus NIET met je blote handen vast, maar neem een goed geisoleerde combinatietang om dat te doen.. anders kan het zo zijn dat je snachts licht blijft geven in het donker (omdat je een flinke stroomschok krijgt:lol:)
Hoeft niet persé van een Volcane te zijn.DuFF wrote:weet je iemand die ook een volcane heeft, of waar toevallig een volcane ergens op de sloop staat?
probeer is een andere injector, mischien is die verstopt.
voor jou had de injector van iedere type 2 1.4 AX iig voldaan. Of er nl. verschil is in de injectoren onderling (tussen type 1 en type 2) weet ik niet zeker, maar het lijkt me wel waarschijnlijk..DuFF wrote:omdat ik er perse eentje voor een furio moest hebben, nam ik aan dat dat voor de volcane ook zo was
eindelijk iemand die het zegt..Joost wrote:Begin nou eens met uitlezenlampje geeft niet voor niets een storing in de computer aan. gokken, proberen en raden kan altijd nog.
Correctie: voor de Volcane moet je een 1.1 injectiehuis hebben en dan is er zeer zeker ook nog verschil of je een Bosch of Magnetti Marelli ECU hebt! (En in 't laatste geval zijn er voor 't gemak óók nog eens twee verschillende uitvoeringen: kleine en grote brandstof aanvoer en retourslang-aansluitingdiameters!! En dat weet ik 100% zeker, want die op mijn Volcane heeft GROTE diameter en dat injectiehuis dat ik een paar maanden geleden van CitroSan te leen had gekregen had KLEINE diameter, ondanks dat die óók voor Magnetti Marelli was!!)kevin.broke wrote:voor jou had de injector van iedere type 2 1.4 AX iig voldaan. Of er nl. verschil is in de injectoren onderling (tussen type 1 en type 2) weet ik niet zeker, maar het lijkt me wel waarschijnlijk..DuFF wrote:omdat ik er perse eentje voor een furio moest hebben, nam ik aan dat dat voor de volcane ook zo was