Hoe gevaarlijk is dit?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Nou wiel eraf gehald en "?$%^& hij is zo afgebroken dat jem in geen duizend jaar fast krijgt. Mischien als ik de rem schijf eraf haal kan het. Maarja dan komt het probleem erbij dat de schroefen die de schief vast houden naar de $%^& zijn. Dus hoe haal ik de schief eraf? boren (of gleuf) en dan nieuwe schroefjes? Dan wat eran lassen en bout eruit draien en presto? Oh en zodra ik de bouten eruit had gingen ze bijna weer zo fast ziten als ervoor? waarom kan dit zijn?
Ik heb zelfs me bloed en gezondheid over voor mijn AX
Oh en hoeveel zou het repareren bij een garage kosten?
Edit: Ik ga niet met mijn GTI op vakantie, ik ga naar spanje (men tuisland BTW) vliegen, en darna met mijn ouders terug met de auto. Wordt noch leuk om door frankrijk te rijden, hopelijk zie ik wat leuke Citroens. Maar ik ga naar Engeland (waar ik studier) eind september dus wil ik alles picobello heben voor dat ik daar heen ga.
Ik heb zelfs me bloed en gezondheid over voor mijn AX
Oh en hoeveel zou het repareren bij een garage kosten?
Edit: Ik ga niet met mijn GTI op vakantie, ik ga naar spanje (men tuisland BTW) vliegen, en darna met mijn ouders terug met de auto. Wordt noch leuk om door frankrijk te rijden, hopelijk zie ik wat leuke Citroens. Maar ik ga naar Engeland (waar ik studier) eind september dus wil ik alles picobello heben voor dat ik daar heen ga.
Last edited by megator on WedJul25, 2007 11:57:08 PM, edited 2 times in total.
het ergste wat er kan gebeuren is dat je je wiel verliest op de snelweg.. dan sla je over de kop en ben je dood,
verder zijn de risico's niet zo groot hoor
maaruhm, die schroefjes van je schijf horen vastgerot te zijn, dus die moet je zoiezo uitboren..
daarna kan je je schijf eraf halen en dan kan je vast wel wat verzinnen om die bout eruit te krijgen.
verder zijn de risico's niet zo groot hoor
maaruhm, die schroefjes van je schijf horen vastgerot te zijn, dus die moet je zoiezo uitboren..
daarna kan je je schijf eraf halen en dan kan je vast wel wat verzinnen om die bout eruit te krijgen.
Nouw das leuk... ik heb em al naar de 175km/h gejagd en ja hij vibrerde maar niet meer als mijn vorige of de 206 van me moeder. gelukig is er niets gebuered. Ja die schiefen en bloken zijn echt super nieuw, er is niet eens een milimeter versleten. dus dat die schroefjes uber vast zitten denk ik nie. maarja na de vakantie ga ik een vader van en goede vriend voor help vragen. Hij werkt met oude motor fietsen dus hopelijk kan ie me helpen.
Oh en leed me edit hier boven voor als je em gemist hebt.
Oh en leed me edit hier boven voor als je em gemist hebt.