Brandstofpomp uitwisselbaar?

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Brandstofpomp uitwisselbaar?

Post by Browny »

IK heb een type 1 GT brandstofpomp van Aad liggen, maar deze heeft er een snoertje uit met twee vrouwelijk aansluitinkjes.
In de type 2 GT zit echter een connector (zonder snoertje) met twee mannelijke aansluitinkjes.
Volgens Hbase zijn voor beide typen dezelfde brandstofpomp te koop (Bosch EP1012)

Waarom is het anders en kan ik dit vervangen door er een eigen gepield connectortje tussen te plaatsen?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: Brandstofpomp uitwisselbaar?

Post by grietje »

Browny wrote:IK heb een type 1 GT brandstofpomp van Aad liggen, maar deze heeft er een snoertje uit met twee vrouwelijk aansluitinkjes.
In de type 2 GT zit echter een connector (zonder snoertje) met twee mannelijke aansluitinkjes.
Volgens Hbase zijn voor beide typen dezelfde brandstofpomp te koop (Bosch EP1012)

Waarom is het anders en kan ik dit vervangen door er een eigen gepield connectortje tussen te plaatsen?
Volgens mij... is het uitwisselbaar

Ik heb een type 1 GT in een type 2 1.1 gezet en dat ging zonder probs...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

maar heb je dan ook iets gemaakt om de aansluitingen pas te maken of waren deze al gelijk?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Browny wrote:maar heb je dan ook iets gemaakt om de aansluitingen pas te maken of waren deze al gelijk?
ze waren inprincipe gelijk. Zaten wel op andere plek, maar t paste allemaal wel....

Ik heb nog een GT injectie liggen (weet alleen niet of het een type 1 of 2 is..) En die is ook t zelfde volgens mij.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Is het er eentje met een mannetje op de pomp zelf of eentje met een vrouwtje aan een kort kabeltje?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Browny wrote:Is het er eentje met een mannetje op de pomp zelf of eentje met een vrouwtje aan een kort kabeltje?
* gaat even kijken *

Het zijn er dus alledrie (1.1, type 1 GT, GT type onbekend) met twee mannetjes.. maar wel allemaal op andere plekken....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply