Was zo dom om gisteravond de lichten aan te laten terwijl ik boven achter pc zit.. Klein uurtje later belde mn buurman aan en maakte me attent dat lichten nog aan staat. Ff uitgedaan.
Volgende dag wilde k ff starten, maar gaf geen kik. Accu op dus. Effe aangeslepen en start wel.. maar ik heb geen zin om elke keer te vragen enzz.. Tijdens rijden wordt accu wel opgeladen, maar starten gaat niet.
Is dat dus wel slim om nieuwe accu te kopen..? Zo ja, welke is t beste, bij halfords of bij Citroën dealer??
Accu
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Accu
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Krijgt ie de startmotor helemaal niet rond? Als jij zegt dat ie bijlaadt, dan is het niet de dynamo. Verder kan dus de accu kapot zijn idd. De startmotor, kabelbreukje en verder kom ik ff niet.
En de goedkoopste accu? Tweedehands, ik geloof dak er nog wel 1 heb liggen, moet je alleen ff de auto aanduwen en richting Drenthe tuffen
En de goedkoopste accu? Tweedehands, ik geloof dak er nog wel 1 heb liggen, moet je alleen ff de auto aanduwen en richting Drenthe tuffen