Cylinder achter zijscherm rechtsvoor

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Rogerroger
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 21
Joined: TueNov07, 2006 3:11:40 PM
Location: Hoofddorp

Cylinder achter zijscherm rechtsvoor

Post by Rogerroger »

Hey,

Ik was vandaag een beetje aan het rommelen met de zijknipperlichten. Natuurlijk schiet de draad in het gat en vissen maar. :x

Na wat kijken zie ik rechtsvoor achter het zijscherm nog een cylinder liggen. 20/25cm lang met iets van 5 ribbels in het midden in de dwarsrichting. Geeeeen idee wat dit kan zijn maar het ligt los. Want met het vissen kwam er een afgescheurde gesp naar boven. Hmmm, maakt dit wat uit??

Groet,
Rogier

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Dat is een filter, filtert je retour benzine dacht ik..., waarvan is tegen me gezegt maar alweer vergeten :P Iig, die band waar die aan hangt scheurd wel vaker, rot door.
even je voorscherm eraf (2 schroefjes met lange 10 tussen je deur, en 3 onder de kap) en dan ff met tierapjes vast zetten, anders rammelt t :)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

koolstof filter
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

TwoTone
AX Master
AX Master
Posts: 1260
Joined: SatMar18, 2006 9:40:07 PM
Location: Rotterdam

Post by TwoTone »

Filter er tussenuit, en de slangetjes aan elkaar maken? Is idd een koolstoffilter voor de benzineretourdampen.
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

Rogerroger
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 21
Joined: TueNov07, 2006 3:11:40 PM
Location: Hoofddorp

Post by Rogerroger »

Filter ertussen uit?? Zal toch wel ergens voor zijn?? Kan deze trouwens ook lek zijn. Als ik met een warme motor voor het stoplicht sta verga ik van de stank. Is niet echt een oliegeur. Lijkt meer op benzine/uitlaatgassen. En de aanzuiging van de ventilatie zit ook aan die kant.
Dacht eerst dat het een te rijk mengsel is maar mijn volcane loopt 1 op 15/16. Dus dat kan het niet zijn, lijkt me zo.

Thanks,
Rogier

Post Reply